Οκτώ αποδεσμεύσεις από το ανδρικό της ΜΕΝΤ

Η ΜΕΝΤ ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τους κατωθι αθλητές, τους οποίους ευχαριστεί θερμά για την προσφορά τους στο σύλλογο και τους εύχεται καλή συνέχεια στην αθλητική πορεία τους:

Δημήτρης Ακσεχέρογλου
Δημήτρης Ντισλής
Άρης Νικολούδης
Στάνισλαβ Καρανώτας
Νίκος Μητακίδης
Χάρης Χατζηλάμπρου
Μίλτος Καρατόλιος
Κωνσταντίνος Κατσούλης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια