Παραμένουν στον Πρωτέα Βούλας Κίτσιου, Χατζηβσασιλείου και Θεοδώρου-Τι δήλωσαν οι τρεις παίκτριες

Το Δ.Σ. του Πρωτέα Βούλας ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, με τις Κίτσιου Χριστίνα, Χατζηβασιλείου Ιωάννα και Θεοδώρου Χριστίνα και τις εύχεται καλή αγωνιστική χρονιά, μαζί με όλη την ομάδα, για την επίτευξη του στόχου, την άνοδο στην Α1 κατηγορία.

Η Χριστίνα Κίτσιου δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω μετά από ένα χρόνο. Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές με τον Πρωτέα και είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν κι άλλες!! Από τη μεριά μου θα βάλω τα δυνατά μου για να επιστρέψει η ομάδα στην Α1 κατηγορία όπου και ανήκει».

Η Ιωάννα Χατζηβασιλείου ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την ευκαιρία να συνεχίσω στον Πρωτέα για έκτη συνεχή χρονιά και ελπίζω να καταφέρω να τους δικαιώσω για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν».

Η Χριστίνα Θεοδώρου τόνισε: «Είμαι πού χαρούμενη για την παραμονή μου στην ομάδα. Ελπίζω να βελτιωθούμε ομαδικά αλλά και ατομικά, έτσι ώστε να επιστρέψουμε τον Πρωτέα εκεί που ανήκει, στην Α1 κατηγορία».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια