Ξανθοπούλου: «Εκλεισε ο κύκλος μου στον ΠΑΣ Γιάννινα»

Η Στέλλα Ξανθοπούλου έγραψε πριν από λίγο στο facebook τα παρακάτω:

«Μετά από τρία χρόνια γεμάτα από μεγάλες συγκινήσεις, και αξέχαστες στιγμές και βιωματικές εμπειρίες εντός και εκτός γηπέδων ήρθε η ώρα να κλείσει για μένα το κεφάλαιο του ΠΑΣ Γιάννινα. Για μένα ο ΠΑΣ ήταν κάτι παραπάνω από ομάδα, έγινε η οικογένεια μου και πάντα θα έχω αυτή την ομάδα μέσα στην καρδιά μου. Ήρθε δυστυχώς η ώρα να κλείσει αυτός ο μεγάλος κύκλος της ζωής μου και να ανοίξω τα μπασκετικά μου φτερά και να διερευνήσω άλλες ευκαιρίες που μου έχουν παρουσιαστεί. Ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου όλη την οικογένεια του ΠΑΣ Γιάννινα από τον πρόεδρο και τις συμπαίκτριες μου τους τρομερούς οπαδούς μας μέχρι και όλους τους ανθρώπους γύρω από την ομάδα . Δεν θα πω αντίο αλλά εις το επανιδείν».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια