Δεν πάει στο Παγκόσμιο η Γέμελος

Χωρίς την Τζάκι Γέμελος θα παραταχθεί η Εθνική Γυναικών στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας (22-30 Σεπτεμβρίου). Την είδηση έκανε γνωστή η ίδια η Γέμελος μέσω ενός post στον λογαριασμό της στο facebook, επικαλούμενη προσωπικούς λόγους. Αναλυτικά η δήλωση της 29χρονης γκαρντ:

«Δεν είναι εύκολο αυτό που γράφω, αλλά ήθελα να σας ενημερώσω όλους ότι δεν θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ με την Εθνική στο ερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο.

Είναι μια πολλή άσχημη κατάσταση για μένα και δεν θέλω τίποτα περισσότερο από το να αγωνιστώ με την Ελλάδα το Σεπτέμβριο, αλλά έχω κάποια προσωπικά ζητήματα που πρέπει να διευθετήσω και θα με εμποδίσουν να αγωνιστώ. Είναι ένα πολύ προσωπικό ζήτημα για μένα, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε όλοι πόσο ήθελα να αγωνιστώ με την Εθνική.

Πέρασα αρκετό χρόνο μαζί σας το Φεβρουάριο στην προετοιμασία και ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Είμαι περήφανη που κλήθηκαν στην Εθνική Ομάδα και που συμμετείχα και ελπίζω να μπορέσω να ξαναγωνιστώ για την Ελλάδα στο μέλλον.

Το γεγονός ότι υποχρεώθηκα να πάρω αυτή την απόφαση είναι μακράν η πιο μεγάλη απογοήτευση που έχω πάρει στην καριέρα μου. Δεν ήταν δύσκολο μόνο για μένα, αλλά και για την οικογένειά μου, επειδή γνωρίζουν πόσο σκληρά είχα προετοιμαστεί για αυτή τη διοργάνωση και πώς είχα προετοιμαστεί για να δώσω το παρών. Ήταν μια απογοήτευση για όλους μας. Ελπίζω η Εθνική να παίξει καταπληκτικά τον Σεπτέμβριο και εύχομαι τα καλύτερα στους προπονητές και τις συμπαίκτριές μου.

Ελπίζω να καταλαβαίνετε πόσο δύσκολη ήταν αυτή η απόφαση για εμένα και να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά μου σε αυτό το ζήτημα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια