Ζαφειρούδης: «Δείξαμε ποια είναι η καλύτερη ομάδα»

Συλλέκτης… τίτλων τείνει να γίνει ο ΠΑΟΚ στο εφηβικό πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΘ, καθώς έκανε το three peat με τη νίκη του επί του Άρη με 57-46 πανηγυρίζοντας ένα ακόμη πρωτάθλημα. Μία νίκη που ήρθε δύσκολα, καθώς οι παίκτες του ΠΑΟΚ στο τέλος της αναμέτρησης ήταν εμφανώς κουρασμένοι από τα πολλά παιχνίδια που έχουν δώσει. Και σε αυτό στάθηκε ο προπονητής των τιτλούχων Γιώργος Ζαφειρούδης, μετά το τέλος του ματς.

«Υπήρχε άγχος, διότι ήταν κουρασμένα τα παιδιά. Με σχολικά και εφηβικά έχουν παίξει 12 παιχνίδια. Ήταν πολύ κουρασμένοι οι παίκτες, αλλά και λίγο αμφισβητήσαμε τους εαυτούς μας. Με Αστέρα και ΧΑΝΘ οι εμφανίσεις μας ήταν μακριά από τις συνηθισμένες. Δείξαμε, όμως ποια ήταν η καλύτερη ομάδα. Εγώ βέβαια από την αρχή το πίστευα», σχολίασε ο προπονητής του ΠΑΟΚ μιλώντας στο κανάλι της ΕΚΑΣΘ.

«Εγώ δεν το έχω ζήσει, καθώς οι ομάδες που είχα ήταν αουτσάιντερ. Όμως ήμουν σίγουρος ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Τα παιδιά αγαπάνε το παιχνίδι, κάτι που είναι σημαντικό για τη φιλοσοφία μου. Δείξανε εμπιστοσύνη στον προπονητή, κάτι που μας πήρε βέβαια 1,5 μήνα για να το συνηθίσουμε και το πιο σημαντικό είναι καλοί συμπαίκτες. Κάτι που έκανε ο Ευρυπίδης Μελετιάδης και οφείλω να το πω αυτό. Τους έκανε «αδέλφια», διότι η ποιότητα ήταν δεδομένη», πρόσθεσε ο Ζαφειρούδης και συμπλήρωσε: «Η λογική μου ήταν να παίξουμε αλλιώς. Και αυτό νομίζω ότι φάνηκε. Με ενδιέφερε περισσότερο να βάλω μπάσκετ στο παρκέ, ψάχνω το πέντε εναντίον πέντε. Και τα καταφέραμε αρκετά καλά. Οι 46 πόντοι που δέχθηκε η ομάδα, είναι αυτό που με ικανοποιεί. Πες το προπονητική ματαιοδοξία».


Τέλος αναφερόμενος στη συνέχεια και δη στη συμμετοχή της ομάδας του ΠΑΟΚ στην τελική φάση του πρωταθλήματος εφήβων ο Γιώργος Ζαφειρούδης σχολίασε: «Έρχεται μια μεγάλη εβδομάδα. Οι άνθρωποι σκέφτονται, ηρεμούν. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να δουλέψουμε. Δεν θα κάνουμε προπόνηση Μεγάλη Παρασκευή και Πάσχα. Θα ασχοληθούμε με την τακτική, πώς να παίξουμε καλύτερο μπάσκετ. Δεν θα έχουμε άγχος. Δεν θα ασχοληθούμε με κανέναν αντίπαλο, θα παίξω με την ομάδα μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια