Στον ΓΣ Μενεμένης το ντέρμπι της αγωνιστικής

Καλύτερος μετά τη δεύτερη περίοδο ο ΓΣ Μενεμένης επικράτησε εκτός έδρας του Αστέρα Πλαγιαρίου με 41-47 στο ντέρμπι της αγωνιστικής για την Α΄ ΕΚΑΣΘ γυναικών.

Δεκάλεπτα: 10-10, 20-25, 28-37, 41-47
Διαιτητές: Τοκμακίδης-Δέλλας
ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ (Μοσχούλας): Γεωργιάδου 2, Τσαλοπούλου 19(2), Ανταβαλή 5, Μπεκιαρούδη, Σιμοπούλου 7, Ευθυμίου, Τσακιτζή, Κιλινγκαρίδου 6, Χριστάκογλου 2.
ΓΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ (Σάββας): Οικόνομου 12(2), Παυλίδου 7(1), Ούτσιου 4, Αναστασιάδου 12, Σιδηροπούλου 5(1), Μαρκουλάκη 7, Παναγιωτίδου. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια