Καλύτερος μετά τη δεύτερη περίοδο ο ΓΣ Μενεμένης
επικράτησε εκτός έδρας του Αστέρα Πλαγιαρίου με 41-47 στο ντέρμπι της αγωνιστικής
για την Α΄ ΕΚΑΣΘ γυναικών.
Δεκάλεπτα: 10-10,
20-25, 28-37, 41-47
Διαιτητές: Τοκμακίδης-Δέλλας
ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ
(Μοσχούλας): Γεωργιάδου 2, Τσαλοπούλου 19(2), Ανταβαλή 5, Μπεκιαρούδη,
Σιμοπούλου 7, Ευθυμίου, Τσακιτζή, Κιλινγκαρίδου 6, Χριστάκογλου 2.
ΓΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ (Σάββας):
Οικόνομου 12(2), Παυλίδου 7(1), Ούτσιου 4, Αναστασιάδου 12, Σιδηροπούλου 5(1), Μαρκουλάκη
7, Παναγιωτίδου.

















0 Σχόλια