Από τον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών θα
μπορούν οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν στην δωδεκάδα τους τις τρεις ξένες
παίκτριες που επιτρέπονται στο ρόστερ τους.
Η ΕΟΚ με επιστολή της στα σωματεία, ενημέρωσε για τη νέα
αλλαγή στο θέμα των ξένων παικτριών στο φετινό πρωτάθλημα. Αρχικά είχε
επιτραπεί στις ομάδες να χρησιμοποιήσουν από την αρχή τις δύο από τις τρεις
ξένες παίκτριες που μπορούν να έχουν στο ρόστερ τους ενώ στην συνέχεια ο
κανονισμός άλλαξε, επιτρέποντας και τις τρεις από την αρχή του πρωταθλήματος.




















0 Σχόλια