Σιδηροηλίας: «Οσο ψηλότερα γίνεται στο Πανελλήνιο παίδων»

O καλύτερος παίκτης του Αρη στον τελικό των παίδων της ΕΚΑΣΘ, Γιάννης Σιδηροηλίας, παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στην σελίδα «Υπάρχει και Αυτός ο Άρης»:







Είσαστε πρωταθλητές στην κατηγορία των παίδων για την ΕΚΑΣΘ, μίλησε μου για την πορεία σας μέχρι τον τίτλο;

«Ηταν ένα ταξίδι το οποίο ξεκίνησε από τον Αύγουστο όπου για πρώτη φορά μαζευτήκαμε όλοι μαζί. Περάσαμε πολλά, ρίξαμε τόνους ιδρώτα και σπαταλήσαμε ώρες από τον χρόνο μας για να καταφέρουμε να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε βάλει από πέρσι».

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή πριν τον τελικό;

«Το να καταφέρουμε να σηκώσουμε τον εαυτό μας μετά από την ήττα που δεχτήκαμε από τον ΠΑΟΚ στην αρχή του πρωταθλήματος και να καταφέρουμε να ελέγξουμε το άγχος πριν τον τελικό».

Λόγω τις ήττας από τον ΠΑΟΚ στην αρχή σαφώς περιμένατε τον τελικό και για τον τίτλο και για να πάρετε την ρεβάνς;

«Την ρεβάνς την πήραμε μέσα στο γήπεδο του ΠΑΟΚ».

Τι σας είπε ο προπονητής πριν ξεκινήσει ο τελικός;

«Ότι είναι ένα παιχνίδι σαν όλα τα άλλα που δώσαμε στην κανονική περίοδο. Επίσης μας είπε να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι και πως αν το κάνουμε αυτό όλα θα πάνε καλά».

Ξεκινάει το ματς του τελικού και βλέπουμε έναν Γιάννη αφηνιασμένο να πετυχαίνει 25 πόντους.

«Ο κόουτς μας είπε επίσης να δώσουμε ότι έχουμε και να αφήσουμε το σώμα μας στο παρκέ και αυτό ακριβώς πιστεύω πως έκανε ο καθένας από εμάς».

Οι αντίπαλοι σου πολλές φορές έπαιξαν πολύ σκληρά για να σε σταματήσουν. Πως καταφέρνει ένα παιδί που το αίμα του βράζει να διατηρεί την ψυχραιμία αλλά και το θάρρος του και να συνεχίζει μέχρι τέλους χωρίς να επηρεαστεί;

«Είναι σίγουρα δύσκολο να συγκρατηθείς μέσα στην ένταση και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές δύσκολο να το κάνω και εγώ ο ίδιος. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και τον κόουτς μου που με βοηθούσαν όσες φορές τους χρειάστηκα. Όσον αφορά το θάρρος όταν παίζεις σε έναν τελικό και ειδικά με τον ΠΑΟΚ δεν κοιτάς τέτοια πράγματα και τα δίνεις όλα».

Μιχάλης Τσάικος, τι σημαίνει για σένα;

«Η σχέση μου με τον κόουτς και πιστεύω αυτό ισχύει για όλα τα παιδιά δεν είναι απλά μια τυπική σχέση συνεργασίας.  Είναι κάτι παραπάνω από αυτό και τον βλέπουμε όλοι σαν ένα πολύ καλό φίλο».

Το πιο συγκλονιστικό στιγμιότυπο ήταν όταν σας είδαμε να τραγουδάτε τον παλιό ύμνο του Άρη. Πραγματικά μου έκανε τρομερή εντύπωση.

«Αυτή ήταν ιδέα του κόουτς μας που μας είπε να το τραγουδήσουμε».

Ο στόχος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα;

«Να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται»

 Επαφή με την πρώτη ομάδα έχεις; Ποια είναι τα όνειρα σου;

«Δεν έχω επαφή με την πρώτη ομάδα του Άρη διότι είμαι μικρός ακόμα για τέτοια πράγματα. Το όνειρό μου είναι να παίξω μπάσκετ στον Άρη και να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται».

Τον Νίκο Γκάλη τον έχεις συναντήσεις προσωπικά;  Ετυχε να μιλήσετε;

«Όχι αλλά είχα την τύχη να καταφέρω και να πάρω ένα αυτόγραφο το οποίο είναι ανεκτίμητο».

Πόσο ευχαριστημένος είσαι με την λειτουργία του παιδικού τμήματος ; Πιστεύεις ότι είναι οργανωμένο και πόσο βελτιώθηκε την τελευταία χρονιά σε σχέση με παλαιότερα;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω δεν είμαι εγώ ο ειδικός για να κρίνω αν υπάρχει οργάνωση αλλά ο καθένας κρίνεται από τα αποτελέσματα. Βάση του αποτελέσματος πιστεύω ότι είναι πολύ οργανωμένα τα πράγματα και έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με πέρσι».

Ένα μήνυμα στον κόσμο του Άρη εν όψη του πανελληνίου πρωταθλήματος; Τι να περιμένει από εσάς;

«Δεν είμαι ο τύπος που θα αρχίσει να λέει μεγάλα λόγια και κουβέντες αλλά θα πάμε εκεί για να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό με μόνο στόχο να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται».

Τι σημαίνει για σένα ο Άρης;

«Ο Άρης για μένα είναι η ομάδα της καρδιάς μου που αγάπησα από μικρός και θα συνεχίσω να αγαπώ μέχρι να αφήσω την τελευταία μου πνοή».

Σε ποιον θα ήθελες να αφιερώσεις τον τίτλο της ΕΚΑΣΘ;

«Θα ήθελα να τον αφιερώσω στους γονείς μου και τον αδερφό μου, στην κοπέλα μου, στον κόουτς μου και τους συμπαίκτες μου και μετά στην διοίκηση και στον λαό του Άρη».



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια