Η Ασημίνα Κουτσουνούρη είναι έτσι κι αλλιώς… All Star

Η χάρη της Ασημίνας Κουτσουνούρη ξεπέρασε τα στενά θεσσαλικά όρια, διαφημίζοντας όχι μόνο την ομάδα της αλλά και τον λαρισαϊκό γυναικείο αθλητισμό σε ολόκληρο τον μπασκετικό κόσμο της χώρας μας.





Η παίκτρια της Ολύμπια Λάρισας έγινε θέμα με μια ξεχωριστή συνέντευξη και φωτογράφηση για λογαριασμό της Special «Ladies Only» Edition, στο πρόσφατο τεύχος του περιοδικού «All Star Basket».

Μια Ασημίνα από… ατόφιο χρυσάφι, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος του άρθρου, μια Ασημίνα που υποστηρίζει την εντυπωσιακή θηλυκή της παρουσία με μια ξεχωριστή μπασκετική καριέρα και με μια εξαιρετική παρουσία με τα πορτοκαλί της Ολύμπιας τις τρεις τελευταίες σεζόν.

Το «Sportlarissa» αναδημοσίευσε τα βασικότερα σημεία της συνέντευξης, έχοντας εξασφαλίσει και μερικά από τα πιο ιδιαίτερα καρέ της φωτογράφησης…

Η Ασημίνα Κουτσουνούρη μας συστήνεται ξανά, αποκαθιστώντας την στρεβλή εικόνα του διαδικτύου, αυτή που αδικεί την μπασκετική της υπόσταση κι έγινε αιτία να αντιμετωπίσει την προκατάληψη στον χώρο.

Η ιστορία μιας συνέντευξης σε ένα «life style» περιοδικό προ εξαετίας, με παραποιημένα λόγια και προσωπικές φωτογραφίες που υποτίθεται δεν επρόκειτο να δημοσιευτούν:

«Ούτε μοντέλο είμαι, ούτε μόντελινγκ έχω κάνει. Μια συνέντευξη και φωτογράφηση με μαγιό γιατί ήταν και καλοκαίρι, σκέτη παρωδία. Μου κάνουν κάποιες πόζες τόπλες, με τα χέρια μου να καλύπτουν τα επίμαχα σημεία. Όχι για να μπουν στο περιοδικό, αλλά δήθεν για το προσωπικό μου αρχείο. Στη συνέντευξη με ρωτάνε ποια είναι η αγαπημένη μου στάση στο σεξ και κάτι τέτοια, εγώ ντρέπομαι, κοκκινίζω, δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να απαντήσω σε τέτοιες ερωτήσεις κι ο δημοσιογράφος μου λέει με ύφος «κορίτσι μου ξέρεις σε ποιο περιοδικό ήρθες να μιλήσεις;»

Βγαίνει τον τεύχος και παθαίνουμε σοκ οικογενειακώς. Έχουν βάλει ψεύτικες απαντήσεις, έχουν βάλει και τις υποτιθέμενες προσωπικές μου φωτογραφίες. Ο αδερφός μου θέλει να με… σκοτώσει. Ευτυχώς που έχω μάρτυρα τη μητέρα μου, η οποία ήταν παρούσα».

Η αληθινή Ασημίνα Κουτσουνούρη, όχι αυτή του… διαδικτύου, είναι μια αθλήτρια με παρουσία σε όλες τις Εθνικές ομάδες (πλην των Γυναικών), μια επαγγελματική πορεία 15 χρόνων και με τέσσερις χιαστούς, εκ των οποίων οι δύο από ιατρικό λάθος και ο ένας από αλτρουισμό.

Μια απίστευτη ιστορία: «Στα Λιόσια παθαίνω εξάρθρωση επιγονατίδας και χιαστό και μπαίνω για χειρουργείο. Εκεί ο γιατρός μου χειρουργεί τη ζημιά μόνο στην επιγονατίδα. Αμέλεια; Κάτι άλλο; Τι να πω; Εγώ δεν ξέρω τίποτα και συνεχίζω να παίζω επί ένα χρόνο χωρίς χιαστό. Ξαναπάω υποχρεωτικά, λόγω της ομάδας στον ίδιο, κάνω το χειρουργείο και ένα μήνα μετά ο χιαστός μου κόβεται. Μετά πήγα σε δικό μου γιατρό, μήνυσα τον συγκεκριμένο, αλλά άκρη δεν βρέθηκε. Τον άλλο τον χιαστό τον έπαθα στην Κύπρο. Είχα θλάση στον προσαγωγό, αλλά παίζαμε κρίσιμα ματς στα πλέι οφ και δεν μπορούσα να λείπω. Έκανα ξυλοκαϊνη για τον πόνο και πάνω σε ένα πάτημα μου έφυγε το πόδι, γιατί το γόνατο δεν το ένιωθα καθόλου. Εμένα αυτή είναι η ιστορία μου, όχι οι φωτογραφήσεις και το μόντελινγκ».

Μιλάει επίσης για «λάσπη που δέχτηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα της και στην ομάδα από την οποία ξεκίνησε τη διαδρομής της, τον Ολυμπιακό Βόλου, «μια φήμη για μένα που ήταν εντελώς ψέμα και με έφερε σε δύσκολη θέση, γιατί εκείνη την περίοδο είχα μόνιμη σχέση.

Είχα φτάσει στα όρια της κατάθλιψης. Δηλαδή επειδή έχω αυτή την εμφάνιση θα πρέπει, σύμφωνα με τη λογική κάποιων, να έχω σχέσεις με παράγοντες και να μου κάνουν χάρες για τα ωραία μου μάτια. Ε, τότε να βγάλω σπυράκια και να παχύνω. Παίζω μπάσκετ 15 χρόνια και ό,τι έχω πετύχει το έχω καταφέρει με την αγωνιστική μου αξία. Δεν μπορείς να επιβιώσεις, αν δεν είσαι ικανός».

Αναφέρεται στη φιλική σχέση με τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη και στο περιστατικό, όπου μεταξύ σοβαρού κι αστείου απείλησε να του… κάψει το αμάξι, όταν εκείνος την ενημέρωσε ότι θα κολλήσει φωτογραφίες της στ’ αποδυτήρια της ομάδας του, στο εξαιρετικό οικογενειακό κλίμα της Ολύμπιας που την κρατά στη Λάρισα τα τελευταία 3 χρόνια, στην επιλογή της Α2, στα ξενύχτια για τον Μάικλ Τζόρνταν και στην διαφορετική γοητεία του γυναικείου μπάσκετ:

«Το μόνο που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να καρφώσουμε. Αλλιώς δεν διαφέρουμε πολύ από τους άντρες. Μη σου πω ότι παίζουμε και πιο… εγκεφαλικά. Βγάζουμε φάσεις, κάνουμε άμυνα. Όποιος έρθει στο γήπεδο δεν θα δει μόνο δέκα κορίτσια με κοντά σορτσάκια» .

*Η συνέντευξη δόθηκε στον συντάκτη του «Sportlarissa» και του «All Star Basket», Χάρη Γεωργούλα, για το τεύχος του Δεκεμβρίου, οι φωτογραφίες είναι του Κώστα Τσομάκου, ενώ το styling της Ασημίνας επιμελήθηκε η make up artist, Ελευθερία Δάλλα.  Χρησιμοποιήθηκαν προϊόντα της Wycon (Κοντοπούλου Γεωργία, Κούμα 3 – Λάρισα).





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια