Δημητρακάς: «Απίθανο το κλίμα στον Αρη»

Συνέντευξη παραχώρησε ο Βαγγέλης Δημητρακάς στο Aris Basketball Academy, μιλώντας για την μεγάλη μεταγραφή του στον Άρη ,την προετοιμασία του με το αντρικό, τους στόχους που έχει η ομάδα, αλλά και για την στιγμή που φόρεσε την φανέλα με το Εθνόσημο. Διαβάστε την συνέντευξη του νεαρού αθλητή:









Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Περίπου στην έκτη Δημοτικού προς πρώτη Γυμνασίου. Μέχρι τότε ασχολούμουν με το κολύμπι αλλά αφού άρχισα να ψηλώνω απότομα και μου άρεσε και το μπάσκετ αποφάσισα να το ξεκινήσω, παίζοντας στους Ικάρους Σερρών που με αγκάλιασαν από την πρώτη μέρα και τους ευχαριστώ».

Ήταν εύκολη η απόφαση σου να έρθεις στην Θεσσαλονίκη για να αγωνιστείς στον Άρη;

«Δεν ήταν καθόλου εύκολη, αφενός γιατί σχολικά είμαι στα τελευταία δύο χρόνια, εκεί, όπου παλεύω να είμαι καλός μαθητής, ώστε να πετύχω να μπω σε κάποιο καλό Πανεπιστήμιο, και αφετέρου είμαι ακόμη 16-17 χρόνων.

Παρ' όλα αυτά με αμοιβαίες υποχωρήσεις και υποσχέσεις προς τους γονείς μου κατάφερα να έρθω σε αυτό το μεγάλο κλαμπ που λέγεται Άρης και να υπηρετήσω αυτή την ιστορική φανέλα».

Κατάφερες να εγκλιματιστείς εύκολα στο καινούριο σχολείο και στην καινούρια ζωή ;

«Ακόμα είμαι σε φάση προσαρμογής όσον αφορά το σχολείο, διότι βρίσκομαι σε τελείως πρωτόγνωρο περιβάλλον (ιδιωτικό σχολείο). Όσον αφορά το μπάσκετ έχω προσαρμοστεί πλήρως. Η οικογένεια του Άρη με αγκάλιασε όπως και όλοι οι συναθλητές μου-φίλοι μου-«οικογένεια» μου.

Τέλος για την καθημερινή μου ζωή, πλέον συνήθισα καθώς μου φαινόταν αρκετά περίεργο να ζω και να μετακινούμαι σε μια άγνωστη και μεγάλη πόλη ,όπως η Θεσσαλονίκη».

Συμμετείχες στην προετοιμασία του αντρικού! Τι κέρδισες από όλο αυτό;

«Ηταν κάτι μοναδικό. Κέρδισα απίστευτες εμπειρίες από όλα τα παιδιά αλλά και από τους προπονητές. Τους ευχαριστώ ιδιαίτερα γιατί, όντας ο μικρότερος της ομάδας μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και μου έμαθαν πολλά πράγματα. Είδα πως είναι να λειτουργεί μια ομάδα στα πλαίσια του επαγγελματικού επιπέδου και η φοβερή δουλειά που γίνεται από όλους και σε όλους τους τομείς. Μπασκετικά δεν έχω να πω πολλά νομίζω καταλαβαίνετε τα οφέλη που αποκομίζει κάποιος κάνοντας προπόνηση με τόσο έμπειρους και καταξιωμένους αθλητές».

Αυτή την περίοδο αγωνίζεσαι με τους εφήβους. Δέθηκες εύκολα με τους συμπαίκτες σου; Ποιος είναι ο στόχος των εφήβων του Άρη φέτος;

«Αυτή την περίοδο έχουμε πολλές αγωνιστικές υποχρεώσεις με το εφηβικό τμήμα καθώς συμμετέχουμε σε τρεις διοργανώσεις (Πρωτάθλημα Εφήβων, Κύπελλο Ανδρών της ΕΚΑΣΘ , Πρωτάθλημα Κ20).

Με τα παιδιά έχουμε ένα απίθανο κλίμα μεταξύ μας, έχουμε δεθεί σαν αδέρφια και αυτό θα μας ωφελήσει και στους αγώνες. Το μόνο που μένει είναι μέσα από την δουλειά να βρεθούμε πιο εύκολα στο γήπεδο γιατί είμαστε μια καινούρια ομάδα.

Ο στόχος της ομάδας φέτος είναι να βλέπει το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και φυσικά να το κερδίζουμε. Στο τέλος της σεζόν θα κάνουμε "ταμείο". Ευχόμαστε να φτάσουμε όσο πιο μακριά μπορούμε».

Σου λείπει η παλιά σου ομάδα; Πας συχνά στις Σέρρες;

«Σαφώς και μου λείπει γιατί είχα περάσει πολύ ωραίες στιγμές με όλα τα παιδιά και τους προπονητές και τους διοικούντες, αλλά πλέον έχω επικεντρωθεί στη νέα μου ομάδα, τον Άρη.

Προσπαθώ να πηγαίνω όσο πιο συχνά μπορώ ,αλλά είναι αρκετά δύσκολο. Συνήθως θα πάω το πολύ μία με δύο φορές το μήνα».

Πως ένιωσες όταν φόρεσες το Εθνόσημο ;

«Η αίσθηση ήταν ανεπανάληπτη. Υπηρέτησα την χώρα μου σε ένα πανευρωπαϊκό τουρνουά που διεξήχθη στο Κάουνας της Λιθουανίας. Προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό όπως και όλα τα παιδιά για να τιμήσουμε την πατρίδα μας. Κορυφαία στιγμή ήταν ο εθνικός ύμνος πριν τον αγώνα».

Αγαπημένο χρώμα: Μαύρο
Αγαπημένος αριθμός: 9
Αγαπημένος προορισμός: Αμερική


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια