Με τα «θηρία» της Πολωνίας τα έβαλε η Πελαγία Παπαμιχαήλ,
οποία έκανε πολύ καλά τη δουλειά της συνεισφέροντας τα μέγιστα στη νίκη της
εθνικής γυναικών.
Η διεθνής σέντερ ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα.
«Είμαστε πολύ χαρούμενες σήμερα. Καταφέραμε να νικήσουμε μια πολύ καλή ομάδα. Κάναμε
πάλι ένα κάμ-μπακ από τους δέκα πόντους. Η άμυνά μας ήταν φωτιά. Είχαμε καρδιά
και πάθος και ήμασταν αφοσιωμένες στην τακτική μας. Είμαι πολύ περήφανη γι’
αυτή την ομάδα και ελπίζω η συνέχεια να είναι ανάλογη».

















0 Σχόλια