Μήτογλου: «Καθαρό μυαλό και δουλειά»

Έφτασε ένα βήμα από το να γίνει κομμάτι της τρέλας του Μαρτίου, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Κώστας Μήτογλου έκανε ότι μπορούσε, ακόμη και buzzer beater είχε το μενού, αλλά δεν έφτασε ως το τέλος. Κάτι που θέτει ως στόχο για του χρόνου με το WakeForest. Αν και στο ενδιάμεσο έχει να σκεφτεί και τη γαλάζια φανέλα, όσο κι αν αυτή τη στιγμή δίνει προτεραιότητα στο κολέγιο και στα μαθήματα… Το καλοκαίρι ανήκει… αλλού…







-Πόσο δύσκολη ήταν η προσαρμογή σου στις ΗΠΑ;

«Η προσαρμογή μου στις ΗΠΑ ήταν κάπως δύσκολη στην αρχή, γιατί μου έλειπε κάτι πολύ σημαντικό: Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου. Όσο περνούσε ο καιρός όμως προσαρμόστηκα και η συνέχεια ήταν πολύ καλύτερη».

-Τι είναι αυτό που σου λείπει περισσότερο εκτός από την οικογένεια και τους φίλους και τι είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο εκεί;

«Περισσότερο η πόλη μου, η Θεσσαλονίκη. Μου λείπει πάρα πολύ! Και το φαγητό επίσης!»

-Μπασκετικά έχεις βρει αυτό που περίμενες;

«Ναι.. Σίγουρα... Μπασκετικά είναι ότι περίμενα, ότι ήθελα. Το επίπεδο είναι πολύ καλό εδώ και είναι κάτι που με βοηθά πολύ για να βελτιωθώ».

-Ποια είναι τα σημεία στα οποία νιώθεις ότι βελτιώνεσαι περισσότερο;

«Οι βασικότερες διαφορές που έχω ήδη αρχίσει να βλέπω είναι στη σωματοδομή μου και στη φυσική κατάσταση. Είναι δύο τομείς στους οποίους δίνουν μεγάλη βαρύτητα».

-Πόσο δύσκολο είναι το κολεγιακό πρωτάθλημα;

«Το κολεγιακό πρωτάθλημα είναι αρκετά δύσκολο και πολύ ανταγωνιστικό. Υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί παίκτες, αθλητικοί, αλλά πολύ καλά τεχνικά καταρτισμένοι. Έχουν όλα τα στοιχεία σε κάθε επίπεδο».

-Λίγο πριν την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών σας για φέτος ένα δικό σου τρίποντο στη λήξη του χρόνου οδήγησε στη νίκη την ομάδα σου. Θα μας περιγράψεις τη στιγμή;

«Ειλικρινά, δεν γίνεται... Γιατί απλά δεν το σκέφτηκα και ιδιαίτερα. Σούταρα χωρίς να το σκεφτώ, ήταν αυθόρμητο και ευτυχώς για μένα και την ομάδα μου ήταν ένα σουτ που βρήκε το στόχο και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη σε έναν σημαντικό για εμάς αγώνα».

-Η καλύτερη συμβουλή του προπονητή σου;

«Η καλύτερη συμβουλή του; Μου λέει να παίζω πάντα δυνατά και να έχω  καθαρό μυαλό και σκέψη σε ότι κάνω, κάθε στιγμή που βρίσκομαι στο παρκέ».

-Πόσο είναι στο μυαλό σου είναι το καλοκαίρι και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Κρήτης;

«Μου αρέσει να κοιτάζω το καθετί που έχω μπροστά μου με τη σειρά του. Τώρα προτεραιότητα για μένα έχουν τα μαθήματα, αφού η ομάδα δεν συνέχισε στο πρωτάθλημα. Όταν επιστρέψω στην Ελλάδα θα έχω χρόνο να σκεφτώ για την Εθνική και τι θα κάνουμε. Είναι τιμή μου να εκπροσωπώ τη χώρα μου σε διεθνείς διοργανώσεις, πιστεύω πως θα έχουμε μια καλή ομάδα και ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι καλό».

-Η Εθνική Ανδρών βρίσκεται στους στόχους σου;

«Εννοείται! Ποιος δεν θέλει να αγωνιστεί στην Εθνική Ομάδα. Είναι κάτι που σημαίνει πολλά για μένα. Αυτή τη στιγμή είναι ένα μεγάλο όνειρο!»

-Υπάρχουν άλλοι Έλληνες στο Κολέγιο; Σε συναντούν Έλληνες σε εκτός έδρας αγώνες;

«Εδώ που βρίσκομαι υπάρχει ολόκληρη ελληνική κοινότητα. Στα παιχνίδια έρχονταν και με έβλεπαν. Νοιάζονται και ενδιαφέρονται πολύ για μένα και προσπαθούν να με βοηθήσουν όσο πιο πολύ μπορούν και τους ευχαριστώ γι' αυτό».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια