Η «διπλή ζωή» της Μαρίας Σπυροπούλου-Συνδυάζει μπάσκετ και τραγούδι με μεγάλη επιτυχία

Ένα φοβερό αφιέρωμα στην παίκτρια της Ολύμπια Λάρισας, Μαρία Σπυροπούλου, σε επιμέλεια του Γιώργου Μπακόλα, αναδημοσιεύουμε από την ιστοσελίδα http://www.eurohoops.net/






Τι κι αν η παροιμία αναφέρει πως «δυο καρπούζια δε χωράνε στην ίδια μασχάλη»; Η Μαρία Σπυροπούλου, αθλήτρια της Ολύμπιας Λάρισας (Α2 Βορρά), από πολύ μικρή είχε δημιουργήσει τη δική της κοσμοθεωρία, στην οποία συνυπάρχουν αρμονικά οι δύο μεγάλες της αδυναμίες: το μπάσκετ και το τραγούδι!

Στα 34 της, η ύψους 1.72μ γκαρντ της θεσσαλικής ομάδας, μετράει ήδη 22 χρόνια… σταθερής σχέσης με την πορτοκαλί θεά, μα και άλλα 15… έντονου πάθους με το χώρο του πενταγράμμου.

Το ερώτημα «σε πόσα ταμπλό το παίζεις» θυμίζει ίσως το παλιό σουξέ της Άννας Βίσση, όχι όμως και η απάντηση της Μαρίας: «το ρεπερτόριό μου καλύπτει αυτό που αποκαλούμε ελαφρολαϊκό τραγούδι! Άσε που έχω τρέλα με τη Νατάσα Θεοδωρίδου!».

Μαρία η μπασκετμπολίστρια

Έφεση στα τρίποντα -στην επίθεση γενικότερα- και καλός χειρισμός της μπάλας, είναι τα στοιχεία που τις επιτρέπουν να καλύπτει με την ίδια επιτυχία τις θέσεις «1» και «2». Έχει ρεκόρ καριέρας 45 πόντους («ήθελα να μοιάσω στο πρότυπό μου, το Νίκο Γκάλη» λέει γελώντας), πριν από 15 χρόνια κατέλαβε την 5η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νεανίδων με το Φιλαθλητικό Καρδίτσας και, παρά το βεβαρημένο της πρόγραμμα, εξακολουθεί να παίζει μπάσκετ με την ίδια όρεξη. «Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου μακριά από τον αθλητισμό. Στο παρελθόν έμεινα τρεις μήνες έξω λόγω μηνίσκου ένιωθα σαν… θηρίο στο κλουβί! Λατρεύω το μπάσκετ και παρά την κούραση σκοπεύω να βρίσκομαι στα γήπεδα για πολύ καιρό ακόμα!»

Αναφορικά με τη φετινή σεζόν, η Μαρία Σπουρόπούλου δηλώνει: «Βρισκόμστε ψηλά στη βαθμολογία και φυσικά διατηρούμε ακέραιες τις ελπίδες μας για άνοδο. Το πρωτάθλημα σε σχέση με άλλες χρονιές δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό, ωστε να μπορέσουν οι ομάδες μέσα από αυτό να δουλέψουν και να βελτιωθούν. Προσωπικά, θα ήθελα να επιδείξουν οι παράγοντες μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο γυναικεία τμήματα ώστε να υπάρξει κίνητρο στις μικρότερες ηλικίες. Μην ξεχνάμε ότι η περιοχή μας φημίζεται για τα ταλέντα που έχει αναδείξειστο στο παρελθόν, όμως αν δεν υπάρξουν οι κατάλληλες υποδομές, είναι πολύ δύσκολο να έχουμε ανάλογη συνέχεια. Σίγουρα η κρίση έχει επηρεάσει πάρα πολύ».

Μαρία η τραγουδίστρια

Μπορεί η ενασχόλησή της με το μπάσκετ να προέκυψε… φυσιολογικά λόγω λατρείας, το τραγούδι, ωστόσο, για τη Μαρία Σπυροπούλου ξεκίνησε ως απλό «φλερτ» καταλήγοντας σε «έρωτα»: «Η αδερφή μου η Λία τραγουδάει εδώ και χρόνια επαγγελματικά στην Αθήνα και ο περίγυρος με επηρέασε σε τέτοιο βαθμό, που πήρα την απόφαση να προσπαθήσω κι εγώ. Δε φανταζόμουν τον εαυτό μου πάνω στην πίστα, αλλά αποδείχτηκε πως μπορούσα να σταθώ καλά και σιγά σιγά άρχισα να αγαπώ πολύ έναν χώρο ο οποίος προηγουμένως μου ήταν άγνωστος. Ευτυχώς είχα την υποστήριξη της οικογένειάς μου!

Πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό με το μπάσκετ, αλλά πάντα πίστευα ότι αν πραγματικά θέλεις πολύ κάποια πράγματα, τότε μπορείς να τα προλάβεις και να τα κάνεις ικανοποιητικά. Φέτος εμφανίζομαι καλλιτεχνικά στην πόλη μου και πραγματικά η χρονιά κυλάει πολύ καλά! Ο κόσμος μας στηρίζει και δείχνει να εκτιμά την προσπάθεια που κάνουμε να προσφέρουμε στην πόλη της Καρδίτσας και γενικότερα στην ευρύτερη περιοχή ένα ξεχωριστό πρόγραμμα.

Επειδή είμαι άνθρωπος που δε μου αρέσει να επαναπαύομαι, εδώ και ενάμιση χρόνο παρακολουθώ μαθήματα κιθάρας γιατί πιστεύω ότι θα με βοηθήσει σημαντικά στη δουλειά. Προσπαθώ πάντα να γεμίζω το χρόνο μου με πράγματα που με ευχαριστούν, αλλά και με βελτιώνουν, είτε αυτά ανήκουν στο χώρο της μουσικής είτε του αθλητισμού!»

EXTRA TIP

Η Μαρία ξεκίνησε το μπάσκετ στο Φιλαθλητικό Καρδίτσας σε ηλικία όταν ήταν μαθήτρια Α’ Γυμνασίου και μετά από τέσσερα χρόνια αγωνίστηκε στο γυναικείο τμήμα με το οποίο πανηγύρισε την άνοδο στη Β’ Εθνική. Κατόπιν έπαιξε σε Απόλλωνα Καρδίτσας (έμεινε μέχρι τα 27 της), Άρτεμις Βόλου (σ.σ. νυν Ολυμπιακός Βόλου) και το περασμένο καλοκαίρι επέστρεψε στην Ολύμπια Λάρισας.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια