«Hook Shot» από τον Λάζαρο Παπαδόπουλο

Για τη… συγγραφική του «απόπειρα» και το βιβλίο «Hook Shot» μίλησε ο Λάζαρος Παπαδόπουλος, που παράλληλα αναφέρθηκε στο μέλλον του στον Sentra FM 103.3:










«Να πω την αλήθεια, πάντα κατέγραφα κάποια πράγματα, για παράδειγμα στις προπονήσεις. Ήμουν τυχερός γιατί είχαν σπουδαίους προπονητές και θα ήταν έγκλημα να μην καταγράψω και να δημοσιοποιήσω αυτές τις συμβουλές. Είχα το υλικό, στην αρχή ήμουν λίγο διστακτικός, αλλά τελικά πήρα τον απόφαση και πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει τους νέους παίκτες και τους προπονητές. Το βιβλίο είναι 162 σελίδες, είναι ένα εγχειρίδιο ασκήσεων ειδικά για το hook».

Για το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται:

«Δεν είπα ότι σταματώ, είπα ότι αν βρω καλές συνθήκες και μια ομάδα με όραμα, θα ήθελα να βοηθήσω».

Πιο είναι το μυστικό αυτής της κίνησης hook:

«Το μυστικό να δουλέψουν οι πιτσιρικάδες στην ατομική προπόνηση, μια ομαδική προπόνηση δεν φτάνει Σε μια ατομική προπόνηση μπορεί να κάνει 200 σουτ».

Αν σκέφτεται να ασχοληθεί με την προπονητική:


«Ήδη το κάνω, αλλά είναι πιο δύσκολο να είσαι προπονητής σε μικρά παιδιά. Πάντως είναι μια σκέψη που περνά από το κεφάλι μου. Πάντα είχα έναν προπονητή μέσα μου, πάντα έκρινα τον προπονητή μέσα μου»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια