Βασιλειάδης: «Εχει μέλλον η Εθνική Ανδρών»

Σίγουρος πως η Εθνική Ελλάδας θα τα πάει πολύ καλύτερα στο μέλλον, αρχής γενομένης από το Ευρωμπάσκετ 2015, δήλωσε ο Κώστας Βασιλειάδης.





Ο 30χρονος γκαρντ, με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στις δυνατότητες του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος και τη βεβαιότητά του ότι στο επόμενο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα θα έχει καλύτερη πορεία από εκείνη στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας. Αναλυτικά τα όσα είπε…

Για τη συμμετοχή του με την Εθνική Ελλάδας στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας:

«H σκέψη του να μην επιστρέψω στην Εθνική ομάδα είχε περάσει από το μυαλό μου, κυρίως επειδή κοβόμουν συνήθως στο τέλος της προετοιμασίας της ομάδας κι επειδή θα ερχόταν νέο αίμα. Μίλησα όμως με το Φώτη Κατσικάρη, μου εξήγησε τι περιμένει από εμένα και ήμουν χαρούμενος από αυτά που άκουσα. Είναι η μεγαλύτερη τιμή για κάποιον να αγωνιστεί με τα χρώματα της χώρας του».

Για το μέλλον της Εθνικής Ελλάδας:

«Πιστεύω ότι δείξαμε έναν διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού κι όλα αρχίζουν από τον προπονητή, στο τι ήθελε να αλλάξει από την ομάδα, τη φιλοσοφία του, τους παίκτες που επέλεξε και τον τρόπο που θέλει να δουλέψει. Πιστεύω ότι ο προπονητής έκανε πολύ καλή δουλειά το καλοκαίρι. Έφερε νέα παιδιά, αλλά κράτησε και παίκτες που έχουν μεγάλη εμπειρία και τους εξήγησε καλά τι θέλει από αυτούς. Πιστεύω ότι η ομάδα θα έχει πολύ σπουδαίο μέλλον και από τον επόμενο χρόνο στο Ευρωμπάσκετ 2015 θα τα πάμε πολύ καλύτερα».

Για την Ουνικάχα Μάλαγα:

«Ο κόουτς πιστεύει σε εμένα κι αυτό μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια