Σακουλάκη: «Το ευ αγωνίζεσθαι στην πράξη»

Τα απανταχού του κόσμου πιτσιρίκια, που έχουν ήδη κάνει τα πρώτα βήμα τους στον αθλητισμό ή που και ακόμα έχουν σηκωθεί στα πόδια τους μετά το… μπουσούλισμα, έχουν και από ένα, δύο ή και παραπάνω πρότυπα. Η Γωγώ Σακουλάκη αρκείται σε ένα, τον Δημήτρη Διαμαντίδη.





Η 16χρονη γκαρντ του Α.Ο.Ν.Α. Ηρόδοτου, βρέθηκε στο Βόλο και συμμετείχε στο Πανελλήνιο πρωταθλήματα κορασίδων (η ομάδα από την Κρήτη κατέλαβε την τέταρτη θέση) αντιμετωπίζοντας προβλήματα τραυματισμών. Έντονες ενοχλήσεις στην μέση και διάστρεμμα, όμως έπαιξε και τα πέντε παιχνίδια, γιατί πολύ απλά, «αυτό θα έκανε και ο Διαμαντίδης. Είναι ο άνθρωπος που κοιτάει πάντα το καλό της ομάδας του και μετά τον εαυτό του. Έχει ήθος, έχει χαρακτήρα, είναι ο αρχηγός» και επειδή και η Γωγώ είναι η αρχηγός του Ηρόδοτου «είναι ο άνθρωπος που θαυμάζω απεριόριστα. Θα κάνω πάντα ότι κάνει και ο ίδιος».

Και δεν αναφέρεται μόνο στις αγωνιστικές ικανότητες του αρχηγού του Παναθηναϊκού, αλλά και στις ηγετικές. Φερ’ ειπείν. Πρώτη έδινε το χέρι στους νικητές και πιο πολύ στους χαμένους, έτρεχε κάθε φορά για σηκώσει από το παρκέ συμπαίκτρια ή αντίπαλο της. Δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ σε διαιτητή, ενώ όταν το έκαναν αυτό συμπαίκτριες της, ήξερε πως να σταματήσει το συμβάν.

«Το ίδιο δεν κάνει και ο Διαμαντίδης; Ξέρει ακριβώς πως θα λειτουργήσει την ομάδα του. Πάντα βρίσκει λύσεις και πάντα κρατάει την ομάδα του ήρεμη. Μακάρι βέβαια να μπορούσα να το κάνω και εγώ συνέχεια αλλά δεν γίνεται» και εξηγεί τον λόγο: «Ήρθαμε για δεύτερη φορά σε Πανελλήνιο πρωτάθλημα και δείξαμε ένα κακό πρόσωπο μετά από μία ήττα (σ..σ δύο συμπαίκτριες της διαμαρτυρήθηκαν σε διαιτητές και “άνοιξαν διάλογο” με την κερκίδα μετά την ήττα από τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου, η οποία και άφησε τον Ηρόδοτο εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος). Εγώ ειλικρινά ντράπηκα. Δεν το επιτρέπω αυτό στον εαυτό μου, αλλά και πιο πολύ στην ομάδα. Προσπάθησα να κρατήσω τις συμπαίκτριές μου συγκεντρωμένες. Τώρα….» και την πιάνουν τα γέλια σε αυτό το σημείο «…δεν είμαι και ο Διαμαντίδης. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω».

Ο τρόπος που μιλούσε πάντως, σε έκανε να πιστεύεις πως μπορεί και να είναι τίποτα… σόι του. Ευγενέστατη, με το χαμόγελο μόνιμα ζωγραφισμένο στα χείλη της, στα 16 της χρόνια η ύψους 162 εκατοστών Γωγώ, έχει μάθει αρκετά παρακολουθώντας το ίνδαλμα της, ακόμα περισσότερα όμως και από την οικογένεια της. «Οι γονείς μου θεωρώ πως με μεγάλωσαν σωστά» και είναι αυτοί που την πιέζουν να εφαρμόσει το «νους υγιής εν σώματι υγιή».

«Ωραίος συνδυασμός δεν είναι;» ρωτάει για να απαντήσει η ίδια «αυτό βέβαια είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας που παίρνει το κάθε παιδί από το σπίτι του, χαρακτήρας που σε βοηθάει να αναπτύξεις, η οικογένεια σου».

Και με αυτά, κάτι έπρεπε να ειπωθεί και για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Ο Ηρόδοτος τερμάτισε τέταρτος και είδε τον Άρη να σηκώνει το τρόπαιο του πρωταθλητή Ελλάδος. «Δίκαια το πήρε ο Άρης έπαιξε με πάθος, ήταν πολύ καλά δουλεμένα τα κορίτσια και τους εύχομαι να πάνε όσο πιο ψηλά μπορούνε».


Άλλο ένα δείγμα του ευ αγωνίζεσθαι από την Γωγώ Σακουλάκη, η οποία στο τέλος, δεν έκρυψε τη στεναχώρια της για την μη κλίση της στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας κορασίδων. «Ποιο κορίτσι δεν θα στενοχωριόταν; Δίκια όμως δεν είμαι στα πλάνα του κυρίου Σόφτση. Έχασα πέντε μήνες λόγω της μέσης μου και δεν ήμουν έτοιμη για την Εθνική, όμως μικρή είμαι, θα έχω τις ευκαιρίες μου». Και αν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, θα τις έχει πολύ σύντομα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια