Ο Θεοδόσης Μπακιρτζής σε «24 δευτερόλεπτα»

Ο Θεοδόσης Μπακιρτζής περνά από το μικροσκόπιο του www.aekomotinis.gr και συγκεκριμένα της ενότητας «24 seconds», όπου και καλείται να απαντήσει με ειλικρίνεια σε 24 ερωτήσεις γενικού περιεχομένου. Πάμε να δούμε όμως τις απαντήσεις του «τίμιου γίγαντα» της Α.Ε. Κομοτηνής:


1) Από ποια ηλικία παίζεις μπάσκετ;  -Παίζω μπάσκετ από την ηλικία των 12 ετών.

2) Ποια ήταν η πρώτη σου ομάδα;  - Η πρώτη ομάδα μου ήταν η Α.Ε. Κομοτηνής.

3) Ποιο είναι το μπασκετικό σου πρότυπο;  - Σαν μπασκετικό πρότυπο θα έλεγα ότι έχω τον Hakeem «The Dream» Olajuwon.

4) Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρο σου; -Το να προσφέρω στους ανθρώπους που αγαπώ αυτά που αξίζουν.

5) Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;  -Οι Chicago Bulls στο NBA.

6) Άμυνα ή επίθεση;  - Και τα δύο απαραίτητα και τα δυο αποτελεσματικά και τα δυο εντυπωσιακά όταν εκτελούνται σωστά.

7) Τάπα ή κάρφωμα;  -Τάπα και αιφνιδιασμό για κάρφωμα.

8) Ποια είναι τα μπασκετικά σου χαρακτηριστικά;  -Θα έλεγα δύναμη, πάσα, αντίληψη.

9) Ποιον αντίπαλο έχεις ζηλέψει και γιατί; -Παρότι έχω παίξω αντίπαλος με πολύ καλούς παίχτες όλα αυτά τα χρόνια δεν μπορώ να πω ότι έχω ζηλέψει κάτι από αυτούς.

10) Πώς περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;  - Συνήθως με καλή παρέα.

11) Τι δεν θες με τίποτα να αποχωριστείς;  -Δεν δένομαι συναισθηματικά με αντικείμενα. Όσον αφορά τους ανθρώπους δίπλα μου προσπαθώ έτσι ώστε να μην θέλουν να με αποχωριστούν.

12) Ποια είναι η αγαπημένη σου πόλη/προορισμός;  -Από αυτές που έχω επισκεφτεί προσωπικά είναι η Βαρκελώνη και η Πράγα. Σαν προορισμός που θα ήθελα να επισκεφτώ είναι η Κούβα.

13) Ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα;  -Αναφορικά με το μπάσκετ είναι το «Μπουμπούνα το»

14) Με ποιον παίχτη του ΝΒΑ θα ήθελες να ήσουν συμπαίχτης; - Με τον Earvin «Magic» Johnson.

15) Ποιος είναι ο καλύτερος συμπαίχτης στην ομάδα;  -Αυτός που βάζει τον εαυτό του κάτω από την ομάδα, παίρνει τις σωστές αποφάσεις μέσα στο γήπεδο και δίνει το 100% σε κάθε φάση.

16) Με 3 λέξεις πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου; -Πάντα προτιμώ να μιλούν οι άλλοι για το πρόσωπο μου.
17) Πώς θα χαρακτήριζες την Κομοτηνή; -Μια όμορφη πόλη για να ζει κανείς.

18) Ποιος ήταν ο αγαπημένος σου παιδικός ήρωας;  -Ο Οβελίξ.

19) Αν ερχόταν αύριο το τέλος του κόσμου, πώς θα ήθελες να περάσεις την τελευταία ημέρα; -Μαζί με τους ανθρώπους που αγαπώ.

20) Ποιον τρόπο διασκέδασης προτιμάς; -Αν δεν είναι με παρέα έξω, θα είναι μια καλή ταινία ή ένα καλό βιβλίο.

21) Εάν έγραφες την αυτοβιογραφία σου, ο τίτλος του βιβλίου ποιος θα ήταν; -«ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ»

22) Αν υπήρχε μηχανή του χρόνου, σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις; -Κατά τη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης και του Διαφωτισμού στην Γαλλία.

23) Τι είδους μουσική προτιμάς πριν τους αγώνες; -Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο είδος. Ανάλογα με την ψυχολογία της στιγμής.

24) Τι σημαίνει το μπάσκετ για εσένα; -Ένα πολύ όμορφο πράγμα που κάνω για μένα και μου προσφέρει πίσω πολλά ποικιλοτρόπως.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια