Αναστασία Τσουκαλά: Το κορίτσι του μπαμπά

«Μάθε παιδί μου γράμματα» επαναλάμβανε διαρκώς ο μπαμπάς - και καθηγητής στο επάγγελμα - Βασίλης Διαμαντόπουλος στο γιο - και συνάμα μαθητή - του Νίκο Καλογερόπουλο στην ομώνυμη ταινία.





Το ίδιο λέει και ο προπονητής Θοδωρής Τσουκαλάς στην κόρη του Αναστασία. «Σαν βάση έχουμε πρώτα το σχολείο», τονίζει η γκαρντ-φόργουορντ της Άμιλλας 2000 «και μετά το μπάσκετ». Και το ερώτημα που ακολουθεί είναι, τι γίνεται όταν φτάνει το μετά;

Η 16χρονη Αναστασία ξυπνάει και κοιμάται με μία φωνή, αυτή του πατέρα της. Αρχικά στο σπίτι και στη συνέχεια στο γήπεδο εκεί όπου «η αλήθεια είναι πως του είναι δύσκολο να με ξεχωρίσει. Με βλέπει και σαν κόρη του και σαν παίκτρια του. Ασχολείται πολλές ώρες μαζί μου και είναι καλό αυτό, μου αρέσει, υπάρχουν όμως και φορές….».

Μία μικρή παύση, ένα βλέμμα στο… υπερπέραν και η σκέψη για την επόμενη κουβέντα. «Ότι έχω πετύχει έως τώρα με το μπάσκετ, το χρωστάω στον μπαμπά μου. Ενδεχομένως και ότι συμβεί στο μέλλον. Γενικά όμως, είμαι της άποψης πως δεν είναι καλό σε επαγγελματικό επίπεδο να υπάρχουν σχέσεις γονείς με παιδιά». Παρ’ όλα αυτά, δεν της έχει βγει σε κακό η συνύπαρξη με τον πατέρα της μέσα στο γήπεδο.

Η Αναστασία Τσουκαλά, μετράει από το έδαφος μέχρι την κορυφή του κεφαλιού της 182 εκατοστά. Πηδάει για το τζάμπολ, κατεβάζει την μπάλα, δημιουργεί και σκοράρει. «Παίζω ανάλογα με τα κενά που υπάρχουν στην πεντάδα» και η αλήθεια είναι πως τα καταφέρνει περίφημα.

Στα τρία παιχνίδια όπου έχει παίξει η Άμιλλα στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα κορασίδων που φιλοξενείται στον Βόλο, η νεαρή αθλήτρια έχει σημειώσει 51 πόντους, όμως η ομάδα της δεν έχει κάνει νίκη. «Νομίζω πως αυτό συμβαίνει επειδή είμαστε πέντε παίκτριες σε αντίθεση με όλες τις άλλες ομάδες που έχουν αλλαγές και υπάρχει rotation. Εμείς έχουμε κυρίως μία αλλαγή και αυτός νομίζω είναι και ο λόγος που δεν έχουμε πάει τόσο καλά στο τουρνουά».

Και αν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα η Άμιλλα έμεινε εκτός μεταλλίων, η Αναστασία Τσουκαλά ευελπιστεί σε κάτι καλύτερο με την Εθνική ομάδα των κορασίδων. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Θάνος Σόφτσης βρέθηκε στο Βόλο, την παρακολούθησε και την κάλεσε ενόψει του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στο Ντέμπρετσεν (31/7-10/8).


«Κάνω αυτό που αγαπώ και που μου έμαθε πολύ καλά ο μπαμπάς μου και χαίρομαι πάρα πολύ που θα εκπροσωπήσω και πάλι τη χώρα μου. Η προετοιμασία ξεκινάει σε μία εβδομάδα, έχουμε μπροστά μας σχεδόν ένα μήνα και θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πετύχουμε κάτι καλό. Ακόμα και η παραμονή στην πρώτη κατηγορία θα είναι επιτυχία, όμως θέλουμε και κάτι καλύτερο. Και αν αυτό έρθει, ο πρώτος άνθρωπος που θα θελήσω να μοιραστώ την επιτυχία, θα είναι σίγουρα ο μπαμπάς μου».

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.