Σπανού: «Θέλω να παίξω επαγγελματικό μπάσκετ»

Τα κοντέρ στις ΗΠΑ σπάει η Άρτεμις Σπανού με το κολλέγιο του Ρόμπερτ Μόρις. Η διεθνής Ελληνίδα παίκτρια που γράφει τη δική της ιστορία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού μίλησε την ιστοσελίδα www.basket.gr για τα όνειρα και τις φιλοδοξίες της τονίζοντας ότι θέλει να παίξει επαγγελματικό μπάσκετ.




Δεν ξέχασε και την εθνική γυναικών για την οποία πιστεύει ότι έχει πάθος και δίψα για κάτι καλό.

Γράφεις τη δική σου ιστορία στο Ρόμπερτ Μόρις και πλέον είσαι στην κορυφή των ριμπάουντερ στην ιστορία του κολλεγίου. Παράλληλα με τα συνεχόμενα double double έχεις εκπλήξει τους πάντες. Περίμενες αυτή την εξέλιξη όταν πρωτοήρθες στην Αμερική;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα. Όταν έρχεσαι Αμερική σε κολέγιο σκέφτεσαι πως θα επιβιώσεις εξαιτίας του ανταγωνισμού που υπάρχει και τι μπορείς να κάνεις για να γίνεις καλύτερη. Ξεκίνησα και με τον καιρό προσπαθούσα να γίνομαι όλο και καλύτερη και μαζί με την δουλειά ήρθαν και τα υπόλοιπα. Δεν το περίμενα, αλλά είμαι χαρούμενη που βλέπω ότι οι κόποι μου ανταμείβονται και πάντα συνεχίζω για το καλύτερο και το επόμενο βήμα που θα έρθει».

Όταν τελειώσεις το κολλέγιο ποιοι είναι οι στόχοι σου;

«Έχω πέντε ακόμα μήνες για να αποφοιτήσω. Πρώτος στόχος είναι να πάμε με την ομάδα το Ρόμπερτ Μόρις, όσο καλύτερα γίνεται φέτος και έχουμε βάλει ψηλούς στόχους! Ακόμα δεν ξέρω τι θα γίνει μετά το κολέγιο, αλλά θα ήθελα πολύ να παίξω επαγγελματικό μπάσκετ, όπως είναι το όνειρο κάθε παίκτριας πιστεύω».

Θα προτιμήσεις να αγωνιστείς στην Αμερική ή στην Ευρώπη;

«Θα ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου το καλοκαίρι εδώ στην Αμερική, αλλά μετά από αυτό, για το χειμώνα, θα προτιμούσα να αγωνιστώ σε κάποια ομάδα της Ευρώπης».

Σου λείπει κάτι από την Ελλάδα;

«Είναι ο τέταρτος χρόνος για μένα στην Αμερική και έχω συνηθίσει να βρίσκομαι μακριά από την Ελλάδα. Λογικό είναι να μου λείπουν η οικογένεια και οι φίλοι, αλλά η τεχνολογία που έχουμε στις μέρες μας βοηθάει στην επικοινωνία. Όμως μπορώ να πω ότι μου λείπει το ελληνικό μαγειρεμένο φαγητό γιατί, όπως οι περισσότεροι ξέρουν, το διατροφικό πρόγραμμα των Αμερικάνων δεν είναι και το καλύτερο».

Η εθνική γυναικών το περασμένο καλοκαίρι πέτυχε το στόχο της και προκρίθηκε στα τελικά του Ευρωμπάσκετ του 2015. Μπορεί να παραμείνει η ομάδα σε ένα υψηλό επίπεδο και να έχει σταθερή παρουσία στα τελικά;

«Η ομάδα μας προκρίθηκε το καλοκαίρι και είμαστε στα τελικά για το Πανευρωπαϊκό του 2015. Είναι σπουδαίο πράγμα και πιστεύω ότι έχουμε θέληση για να συνεχίσουμε το ίδιο καλά και ανοδικά. Το πάθος και η δίψα υπάρχει, πράγμα πολύ σημαντικό για μια ομάδα».

Πόσο σημαντικό είναι ότι δύο Ελληνίδες βρίσκονται στο ίδιο κολλέγιο;

«Πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να έχεις κάποιον από τη ίδια χώρα εδώ στην Αμερική. Τα προηγούμενα τρία χρόνια ήμουν με την Αννα Καβασιλα και φέτος έχω την Άννα-Νικη Σταμολάμπρου. Είμαστε εδώ σε οτιδήποτε χρειαστεί η μια την άλλη και σαν μεγαλύτερη εγώ φέτος προσπαθώ να μάθω στην Άννα-Νικη πράγματα τα οποία μπορεί να τα χρειαστεί στο μέλλον όταν εγώ θα έχω φύγει. Είναι σημαντικό γιατί μπορούμε να μιλάμε την γλώσσα μας και να λέμε για θέματα που συμβαίνουν στην Ελλάδα, πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις με κανέναν εδώ, γιατί οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν που βρίσκεται η Ελλάδα!!»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια