Γέμελος: «Εμαθα πολλά από τον Πέιν»

Η παίκτρια του Παναθηναϊκού, Τζάκι Γέμελος, μίλησε για τον φίλο της Μάρκ Πέιν που φοράει τη φανέλα του ΠΑΟΚ στην εφημερίδα «Goal»:










«Ο Μαρκ Πέιν είναι ένας από τους τρεις ανθρώπους στους οποίους χρωστάω πολλά στην καριέρα μου και έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να ασχοληθώ με το μπάσκετ. Ο πρώτος είναι ο πατέρας μου, ο δεύτερος ο προπονητής μου και ο τρίτος είναι ο Μαρκ.

Γνωριζόμαστε από μικροί, ξέρω την οικογένειά του, τη μητέρα του, την Κάντι, τον αδελφό του τον Τζέιμς.

Φοιτήσαμε στο ίδιο γυμνάσιο, στο St. Mary' s highschool, στο Στόκτον της Καλιφόρνια. Προπονούμασταν μαζί ατέλειωτες ώρες, μοιραζόμασταν την αγάπη για το μπάσκετ. Με βοήθησε πολύ, προσπαθούσα να μάθω πράγματα από αυτόν. Ήμουν σίγουρη πως θα κάνει επαγγελματική καριέρα και χαίρομαι που σήμερα όλοι τον παραδέχονται ως έναν καλό παίκτη.

Το ξεχωριστό με τον Μαρκ είναι πως νοιάζεται για την ομάδα, για τον συμπαίκτη του, είναι ο αγαπημένος του προπονητή, θυσιάζεται για το σύνολο και μπορεί να κάνει πολλά πράγματα στο γήπεδο εκτός από το σκοράρισμα.

Στο κολέγιο χαθήκαμε κάπως, αυτός πήγε στο University of California Davis εγώ στο University of Southern California, ξέρω πως έπαιξε στην Ισπανία και τώρα είναι στον ΠΑΟΚ. Δεν έχουμε μιλήσει τελευταία, όμως σίγουρα τώρα που βρισκόμαστε στην ίδια χώρα θα μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε κάποια στιγμή.

Δεν μου κάνει έκπληξη που ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες στο τελευταίο παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Εύχομαι από την καρδιά μου να πάει καλά φέτος κι ο ίδιος ατομικά και η ομάδα του».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια