Ρασίντ: «Ευκαιρία για μένα ο Ιπποκράτης Κω»

Με την συμμετοχή της Νιβέιν Ρασίντ συνεχίζονται οι προπονήσεις του Ιπποκράτη Κω.  Η 22χρονη Αμερικανίδα δείχνει με το «καλημέρα» ότι έχει όλα αυτά τα στοιχεία που έψαχνε το τεχνικό τιμ και αναμένεται να βοηθήσει αρκετά την φετινή χρονιά στην Α1.




Άλλωστε πρόκειται για μια ιδιαίτερα αθλητική μπασκετμπολίστρια που διακρίνεται για τα επιθετικά της χαρίσματα αλλά και για το πάθος της στο αμυντικό κομμάτι.

Παρόλο που βρίσκεται μόλις τρεις ημέρες στο νησί δείχνει ιδιαίτερα ευδιάθετη, ενώ στις δηλώσεις της τόνισε χαρακτηριστικά ότι στην ομάδα την έχουν αγκαλιάσει απ' την πρώτη στιγμή και αισθάνεται σα να είναι στο σπίτι της.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο giafkasports.gr για τις πρώτες της εντυπώσεις και για το πώς αποφάσισε να έρθει στον Ιπποκράτη:

«Μέχρι στιγμής η πρώτη εντύπωση που μου έχει δώσει η ομάδα είναι ιδιαίτερα θετική. Έχω κάνει λίγες προπονήσεις και προσπαθώ ακόμα να βρω τα πατήματα μου και να αφομοιώσω το στυλ παιχνιδιού της ομάδας. Όλοι εδώ είναι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί μαζί μου και αισθάνομαι ότι το παιχνίδι μου θα βελτιωθεί πάρα πολύ στην Κω.

Αποφάσισα να έρθω στον Ιπποκράτη επειδή φαινόταν σαν μια μεγάλη ευκαιρία για μένα για την πρώτη μου χρονιά ως επαγγελματίας. Επίσης καθοριστικό ρόλο έπαιξε και το νησί. Είναι ένα όμορφο μέρος για να ζήσω εδώ τους επόμενους οκτώ μήνες».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια