Καβάσιλα: «Το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα»

Η Άννα Καβάσιλα, παίκτρια πλέον της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού, μίλησε στην εφημερίδα «ΠΡΑΣΙΝΗ». Αναλυτικά η Ελληνίδα παίκτρια δήλωσε:










«Ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα ο Παναθηναϊκός. Είχα μιλήσει με τρεις-τέσσερις ομάδες, αλλά πραγματικά με κέρδισε η Γιασεμή Σαμαντούρα. Ο Παναθηναϊκός είναι μια υγιής ομάδα που πληροί όλες τις προδιαγραφές που ήθελα. Ήξερα και τα κορίτσια και είναι ότι καλύτερο για μένα. Υπάρχει στο προπονητικό τιμ και ο Γιαννουλάκης που τον εκτιμώ. Επίσης είναι πολύ σημαντικό που έχουμε στην ομάδα και την Τούλα Καλέντζου, μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ και θα καθεμία θα ήθελε να την έχει συμπαίκτρια. Θα έχουμε και την Ντέλβα, μια από τις καλύτερες ξένες στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Ο Παναθηναϊκός είχε σίγουρα μια πολύ καλή πορεία. Και ποιος δεν θα ήθελε να παίζει στην πρωταθλήτρια ομάδα, που είναι και η αγαπημένη μου. Ήταν όνειρο μου να φορέσω την πράσινη φανέλα και θέλω να πω στους φιλάθλους ότι θα τα δώσω όλα στο παρκέ για να πάμε όσο γίνεται καλύτερα».

 Για τους στόχους της:

 «Ο στόχος κάθε αθλητή είναι να κατακτήσει το νταμπλ, αυτό θέλω  και εγώ. Θα επιδιώξω να κάνω μια καλή χρονιά και να βοηθήσω την ομάδα. Επέστρεψα στην Ελλάδα μετά τη θητεία μου σε αμερικάνικο κολέγιο και θέλω να πάω όσο γίνεται καλύτερα βοηθώντας την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Έχουν αλλάξει τα πράγματα πια στην Ελλάδα. Όταν ήμουν εδώ και έπαιζα στον Πανιώνιο, υπήρχαν δυο ξένες και καμία κοινοτική σε κάθε ομάδα. Τώρα είναι όλα διαφορετικά. Αυτό θα πρέπει να το εκμεταλλευτούν οι Έλληνιδες παίκτριες, να πάρουν χρόνο συμμετοχής και να αναδειχθούν».

Για τον κόσμο:


«Είναι πολύ σημαντικό που οι φίλαθλοι θα είναι στο πλευρό  μας, γεμίζουν το γήπεδο και είναι ο έκτος παίκτης μας. Πιστεύω ότι κάνουν την έδρα πολύ δυνατή. Άλλωστε ο Παναθηναϊκός είναι η μόνη ομάδα που έχει έδρα με όλη τη σημασία της λέξης και οι φίλαθλοι βοηθούν σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια