Οκλαλιώτης: «Αξέχαστη η χρονιά που πέρασε»


Ο προπονητής του Μακεδονικού Γέφυρας, Ανδρέας Οκλαλιώτης,  έκανε πριν από λίγο την παρακάτω δήλωση:














«Μία δύσκολη αλλά τελικά επιτυχημένη χρονιά έφτασε στο τέλος της με επιτυχία. Επιστέγασμα αυτής της προσπάθειας δεν είναι μόνο η άνοδος στην Α΄ ΕΚΑΣΘ και η κατάκτηση του πρωταθλήματος στον τελικό με τον Γαλαξία, αλλά η παρακαταθήκη που μένει σε αυτή την ομάδα, τα νεαρά παιδιά. Μπορεί η ομάδα μας να βασισθεί βραχυπρόθεσμα σε αυτά τα παιδιά και πάνω τους να χτίσει και να σχεδιάσει.

Εγώ από την πλευρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, να ευχαριστήσω όλους τους παίχτες μου για την προσπάθεια τους και τον τεράστιο αγώνα που έκαναν ακόμη και τραυματίες πολλές φορές και τον κόσμο που μας συμπαραστάθηκε όλη την χρονιά όχι μόνο ηθικά αλλά και υλικά. Ζητώ συγνώμη εάν αδίκησα κάποια παιδιά, αλλά να είναι σίγουροι ότι δεν υπήρξε δόλος ή παρόμοια αιτία.

Γνωρίζω όλα τα παιδιά της διοίκησης εδώ και πολλά χρόνια και ξέρω ότι θα κάνουν το καλύτερο για την νέα χρονιά και ας τους στηρίξουμε όποιες και να είναι οι επιλογές τους γιατί όποιος αγαπάει και πονάει αυτή την ομάδα δεν πρέπει να βάλει πάνω από αυτήν το εγώ του, με πρώτο εμένα. Σας ευχαριστώ όλους σας, αυτή η χρονιά θα μου μείνει αξέχαστη».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια