Δε συνεχίζει στον Αμύντα ο Βελτσίστας

 

Ο Αμύντας ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Γιώργο Βελτσίστα, ο οποίος αποχωρεί από την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας.

 

Ο Γιώργος Βελτσίστας ανέλαβε την ομάδα στα μέσα της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου και συνέβαλε καθοριστικά στην προσπάθεια του συλλόγου, βοηθώντας ώστε να επιτευχθεί ο βασικός στόχος της παραμονής στην Α1 Γυναικών.

 

Ο Αμύντας τον ευχαριστεί θερμά για την προσφορά και τη συνεργασία και του εύχεται καλή συνέχεια με υγεία και επιτυχίες σε κάθε επόμενο βήμα της καριέρας του.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια