Συνεχίζει στη ΧΑΝΘ η Δασκαλοπούλου-Η πρώτη της δήλωση

 

Το τμήμα Μπάσκετ της Χ.Α.Ν.Θ. ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας για ένατη συνεχόμενη χρονιά με την αρχηγό μας Ιφιγένεια Δασκαλοπούλου η οποία δήλωσε:

 

«Είμαι πολύ χαρούμενη για την παραμονή μου στην ομάδα για ακόμη μια χρονιά . Ευχαριστώ την διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την συνεχή στήριξη και εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία στη νέα κατηγορία!».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια