Το τμήμα Μπάσκετ της Χ.Α.Ν.Θ. ανακοίνωσε την
συνέχιση της συνεργασίας για ένατη συνεχόμενη χρονιά με την αρχηγό μας
Ιφιγένεια Δασκαλοπούλου η οποία δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη για την παραμονή μου στην
ομάδα για ακόμη μια χρονιά . Ευχαριστώ την διοίκηση και το προπονητικό
επιτελείο για την συνεχή στήριξη και εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία στη
νέα κατηγορία!».
















0 Σχόλια