Με δύο εξαιρετικές
εμφανίσεις και δυναμική παρουσία στο παρκέ, η γυναικεία ομάδα του Πανσερραϊκού
κατέκτησε την πρώτη θέση στο 1ο Τουρνουά «Καίτη Εμμανουηλίδου», που
πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στο Κλειστό της Κοιλάδας και στο Κλειστό Ν.
Σκοπού.
«Ευχαριστούμε θερμά τις ομάδες ΠΑΟΚ, Μontana και
Ανόρθωση Βόλου για τη συμμετοχή τους και το όμορφο αγωνιστικό κλίμα που
δημιούργησαν», αναφέρεται στην ανακοίνωση των διοργανωτών.
*Πριν την έναρξη του
τελικού, τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Νίκου Τατιτζικίδη, ενός
ανθρώπου που υπηρέτησε με ανεκτίμητη προσφορά τον σύλλογο μας ως αθλητής,
προπονητής και παράγοντας.
*Ιδιαίτερη στιγμή ήταν και
η πρώτη, ανεπίσημη συμμετοχή της Βαρβάρας Γκαρακλόβα, αθλήτριας από τις
ακαδημίες του συλλόγου, η οποία έκανε το ντεμπούτο της με τη γυναικεία ομάδα
στο παιχνίδι του ημιτελικού.




















0 Σχόλια