Η ομάδα της Σταυρούπολης
ΕΚ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας για τη νέα αγωνιστική περίοδο με:
-τον αρχηγό της ομάδας
Φωτιάδη Αλέξανδρο
-τον υπαρχηγό Ταβλαρίδη Στράτο
-και τον αθλητή Λυμπεράκη Μάνθο.
Έπεται συνέχεια ανακοινώσεων… Μείνετε
συντονισμένοι!




















0 Σχόλια