Από το ΟΑΚΑ άρχισε χθες η
πορεία της Εθνικής Aνδρών για το Ευρωμπάσκετ 2025. Οι παίκτες που είναι στην
προεπιλογή του Βασίλη Σπανούλη άρχισαν τις εργομετρικές εξετάσεις, αλλά και
ατομικά προγράμματα μπάσκετ, μέχρι την Τετάρτη (30/7) όταν και αναμένεται να
μπει σε κανονικό ρυθμό η προετοιμασία.


















































0 Σχόλια