Παυλοπούλου: «Πολύ εύκολη απόφαση να πάω στη Σοπρόν, να επιστρέψει η ομάδα εκεί που ανήκει»

 

Η νέα γκαρντ της ουγγρικής Σοπρόν, Πηνελόπη Παυλοπούλου, «φιλοξενήθηκε» στην εκπομπή «Woman to woman» του EOK WebRadio με τη Μαριάννα Αξιοπούλου και την Εβίνα Μάλτση. Αναλυτικά είπε:

 

Για την απόφαση της να πάει στη Σοπρόν:

 

«Με το που είδα ότι η Σοπρόν ενδιαφέρθηκε για ‘μένα δεν έκατσα να ρωτήσω ούτε ρόστερ, ούτε χρήματα, τίποτα. Λέω “αυτή είναι η ευκαιρία σου, θα πας σε μια ομάδα που όλα αυτά τα χρόνια πρωταγωνιστεί, μια πολύ μεγάλη ομάδα. Άμα δεν σου αρέσει είναι ένας χρόνος, πάντα μπορείς να γυρίσεις”. Είναι τιμητικό για εμένα. Δεν το σκέφτηκα καν, ήξερα ότι θα επηρεαστώ συναισθηματικά. Με το που άκουσα από τον μάνατζερ μου για τις επαφές αυτές του είπα “Κλείσε το, κάνε ό,τι μπορείς και θα το σκεφτώ αργότερα”».

 

Για την πρώτη της εντύπωση:

 

«Ήταν πάρα πολύ θετική. Από οργάνωση, από επαγγελματισμό είναι όλα στο 100%. Πραγματικά προσπαθούσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου και να δείξω ότι έχω βρεθεί ξανά σε μια τέτοια αντιμετώπιση».

 

Για την προσαρμογή της στην ομάδα:

 

«Tώρα μπαίνω στην τρίτη εβδομάδα που είμαι εδώ. Αρχικά, έχω έρθει ξανά στην Σοπρόν. Ήταν, μάλιστα, ο πρώτος μου αγώνας που είχα παίξει στην Ευρωλίγκα με τον Ολυμπιακό. Ήμουν ακόμα ονειροπαρμένη, ζούσα το όνειρό μου. Ήμασταν τότε στους ομίλους και πρώτος προορισμός ήταν εδώ. Όταν ήρθα εδώ μπήκα στο σπίτι και όλα μια χαρά, όλα έτοιμα».

 

Για το αν της αρέσει ο νέος προπονητής:

 

«Πάρα πολύ. Μου φαίνεται ότι είναι φουλ μπασκετικός και θα το εξηγήσω αυτό. Από την πρώτη προπόνηση που μας έβαλε τα πρώτα συστήματα, τα εξήγησε όλα. Μου έχει πει εμένα σε προσωπικές συζητήσεις ότι δε μάς ενδιαφέρουν τώρα να κοιτάξουμε πόντους, στατιστικά, αυτό που θέλουν από εμένα είναι να είμαι επιθετική».

 

Για τους στόχους της ομάδας:

 

Κάθε φορά που μιλάμε λέμε ότι θέλουμε να δείξουμε πού ανήκουμε σαν ομάδα, θέλουμε να γυρίσουμε ξανά εκεί που ανήκουμε, που φυσικά είναι η Ευρωλίγκα για τη συγκεκριμένη ομάδα. Οπότε ο στόχος για το EuroCup είναι να φτάσουμε αρκετά ψηλά. Τώρα θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η χρονιά, γιατί είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα και όσον αφορά το ρόστερ δεν είναι η ίδια ομάδα που ήταν πριν από 2-3 χρόνια».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια