Η Ρουθ Ράιλι καλωσορίζει στην Ελλάδα τη Τζέσικα Σέπαρντ για τον Αθηναϊκό-Δείτε το βίντεο

 

Οι συστάσεις, αν και περιττές, απαραίτητες. Η Ρουθ Ράιλι (σ.σ. Χάντερ), πρωταθλήτρια με το Notre Dame και με τον Αθηναϊκό, παραδίδει τη δάδα στην Τζέσικα Σέπαρντ και της αποκαλύπτει όσα εμείς δε θα τολμούσαμε ποτέ.

 

Η Τζέσικα αναμένεται αύριο στην Αθήνα, όπως και η Τζέιντ Λοβίλ, και το μόνο που μπορούμε να συμπληρώσουμε στο απολαυστικό βίντεο, είναι πως η φλόγα… ανάβει ξανά.

 

«Γεια σου Τζέσικα, είμαι η Ρουθ Χάντερ και για όσους με γνωρίζατε όταν έπαιζα στην Ελλάδα, είμαι η Ρουθ Ράιλι. Είμαι ενθουσιασμένη με το γεγονός ότι θα παίξεις για ένα σωματείο, το οποίο είναι ένα από τα αγαπημένα μου σε όλο τον κόσμο! Έχω τόσες φανταστικές αναμνήσεις όχι μόνο από την εμπειρία μου στην Αθήνα, αλλά και από τον Αθηναϊκό, από την κατάκτηση του Eurocup και συνολικά από όσα έζησα στην Ελλάδα, και είμαι σίγουρη ότι θα το καταλάβεις από τη στιγμή που θα φτάσεις εκεί.

 

Οι άνθρωποι είναι τόσο ζεστοί και φιλόξενοι, θέλουν να γνωρίσεις και να αγαπήσεις την κουλτούρα τους και είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη. Για να επιστρέψω σε σένα, ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί η φετινή σεζόν. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι θα βρεις τον κόσμο να σε υποστηρίζει, να στέκεται δίπλα σου, είναι μια χώρα που αγαπάει συνολικά τον αθλητισμό και θα είναι μια ευχάριστη ατμόσφαιρα για να παίζεις.

 

Και μόλις βγεις από το γήπεδο, όμως, είμαι σίγουρη ότι οι Ελληνίδες συμπαίκτριές σου θα σου διδάξουν τα πάντα για το εκπληκτικό φαγητό. Για μένα ήταν πάντα το τζατζίκι και ως λάτρης του καφέ, ο φραπές το απόγευμα! Όσον αφορά τη μουσική, οι συμπαίκτριές μου με μύησαν στα μπουζούκια, τα οποία προφανώς και δεν έχουμε στην Αμερική, και σε μερικούς εξαιρετικούς καλλιτέχνες όπως ο Ρέμος, που ήταν πολύ δημοφιλής εκείνη την εποχή.

 

Απόλαυσα κάθε στιγμή της εμπειρίας μου στην Ελλάδα και είμαι ενθουσιασμένη και για τη δική σου. Είχες μια θαυμάσια καριέρα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος με το Notre Dame, κάτι το οποίο έχουμε κοινό, μέχρι το WNBA και όλα όσα έχεις καταφέρει και ξέρω ότι έχεις μπροστά σου ένα ακόμα εκπληκτικό κεφάλαιο τόσο στην καριέρα σου, όσο και στη ζωή σου. Σου εύχομαι τα καλύτερα, εύχομαι στις συμπαίκτριές σου τα καλύτερα, να έχετε μια απίθανη σεζόν και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια