Δε συνεχίζει στην Ολύμπια Λάρισας ο Πάρις Λότφι

 

Ο πρώην πλέον τεχνικός των γυναικών της Ολύμπια Λάρισας, Πάρις Λότφι, δήλωσε στα s.m. του συλλόγου την αποχώρηση του αναφέροντας:

 

«Έπειτα από οχτώ απολαυστικά χρόνια στην οικογένεια του ΓΣ Ολύμπια Λάρισας ήρθε η ώρα της αποχώρησης μου από την ομάδα που αγάπησα και υπηρέτησα με αφοσίωση όσο καμία άλλη.

 

Τα λόγια είναι λίγα και φτωχά για να εκφράσω όλα όσα έζησα και όσα καταφέραμε όλα αυτά τα χρόνια.

 

Ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά πάνω απ' όλα τους αθλητές και τις αθλήτριες μου, όλους όσους εργαστήκαμε μαζί και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του ώστε να υπάρξω κι εγώ κομμάτι αυτής της ιστορικής ομάδας.

 

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο του ΓΣ Ολύμπια Λάρισας γονείς και απλούς φίλους της ομάδας που με στήριξαν με τόση θέρμη πίστη και αγάπη. Πάντα έχετε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και σας εκτιμώ βαθύτατα.

 

Ενας κύκλος έκλεισε και ένας άλλος ανοίγει για όλους μας. Εύχομαι ολόψυχα η ομάδα μας να κατακτήσει όλους τους στόχους της. Εγώ θα εξακολουθώ να προσφέρω αμέριστα από άλλο μετερίζι, θα παρακολουθώ και θα συμμετέχω σε κάθε εξέλιξη της».

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια