Τέλος από τον Εύνικο ο Βελτσίστας

 

Σε αναζήτηση προπονητή βρίσκεται από σήμερα, Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου, η γυναικεία ομάδα του Εύνικου μετά τη λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Βελτσίστα.

 

«Η διοίκηση του συλλόγου μας τον ευχαριστεί για όσα προσέφερε και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του», καταλήγει η ανακοίνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια