Η ΔΕΚΑ επιβλήθηκε με 84-83
στην παράταση της Γέφυρας εκτός έδρας, σε εξ αναβολής αγώνα για την 7η
αγωνιστική του 3ου ομίλου της National League 1 και ο προπονητής των νικητών,
Ιωσήφ Νικολαΐδης, «φιλοξενήθηκε» στην εκπομπή «Άμεσο Ριπλέι» του ΕΟΚ WebRadio
με την Έλενα Βογιατζή και τον Γιάννη Λαμπίρη. Αναλυτικά είπε:
Για τη νίκη επί της Γέφυρας:
«Ήταν πολύ δυνατό ματς και
η διακύμανση του σκορ μπορεί να το “πει” αυτό, καμία ομάδα δεν ξέφυγε με
σημαντική διαφορά. Κάποια στιγμή εμείς στο τέλος της κανονικής διάρκειας
ξεφύγαμε με 7 πόντους, αλλά χάσαμε πολύ γρήγορα αυτήν τη διαφορά. Το παιχνίδι
πήγε στην παράταση, εκεί όπου ευτυχώς βάλαμε ένα μεγάλο σουτ στο τέλος και
κερδίσαμε. Ήταν πραγματικά πολύ μεγάλο το σουτ έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας».
Για τον στόχο της ΔΕΚΑ:
«Κοιτάμε κάθε ματς
ξεχωριστά. Δεν έχουμε κάποιον ιδιαίτερο στόχο για άνοδο στη μεγαλύτερη
κατηγορία ή το να πρωταγωνιστήσουμε. Ο ρόλος της ομάδας μας είναι καθαρά
αναπτυξιακός, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε πολύ νεαρά παιδιά. Εμείς στην ομάδα
έχουμε πολλές φορές 5-6 παίκτες που είναι στην εφηβική ομάδα και παίρνουν χρόνο
και στην Εθνική και θέλουμε μέσα απ’ αυτά τα παιχνίδια ν’ αντιμετωπίσουν
δυσκολότερους και πιο έμπειρους αντιπάλους και να ανδρωθούν μέσα απ’ αυτήν τη
διαδικασία. Είναι παιχνίδια απ’ τα οποία μαθαίνουν τα παιδιά. Επειδή και η ήττα
είναι μες στο πρόγραμμα για ‘μας, σκοπός είναι να μαθαίνουν από κάθε παιχνίδι
και να βγαίνουν πιο δυνατοί. Παιχνίδια όπως το χθεσινό “χτίζουν” τον χαρακτήρα
των παιδιών».
Για το αν μπορούν να διεκδικήσουν την άνοδο, με βάση
και τη μέχρι στιγμής πορεία τους:
«Αυτό θα το δείξει η
πορεία, δεν το ξέρουμε τώρα. Αν έρθει, καλώς να έρθει, δε θα πούμε όχι. Δεν
παλεύουμε γι’ αυτό, παλεύουμε να παίξουμε σωστά σε κάθε παιχνίδι και να
κερδίσουμε. Τα παιδιά μέσα απ’ τη διαδικασία πρέπει να μάθουν να παίζουν για να
κερδίσουν κάθε φάση, να κερδίσουν την αφοσίωση που πρέπει να δείχνουν σε κάθε
φάση. Αυτό είναι το “μυστικό” της ανάπτυξης και της εξέλιξης, το πόσο
αφοσιωμένοι θα είναι σε κάθε φάση, για να κερδίσουν πρώτα τον εαυτό τους και
μετά τον αντίπαλο».
Για τη νοοτροπία που περνούν στα παιδιά:
«Θα ήθελα να πω ότι τα
νεαρά παιδιά δεν πρέπει να βιάζονται γενικά, γιατί υπάρχει γενικότερα το
αίσθημα του να πάνε κάπου παραπάνω, ενώ κάποιες φορές δεν είναι έτοιμοι. Μιλάω
για όλους, όχι μόνο για τους παίκτες. Τα παιδιά πρέπει να κάνουν ένα-ένα τα
βήματα και όταν το κάνουν και “πατήσουν” σταθερά, τότε να κάνουν ένα βήμα
παραπάνω, το οποίο να μην είναι πολύ μεγάλο. Άλλωστε αυτό που λέω και στα
παιδιά πολλές φορές μετά από μια προπόνηση είναι ότι οι θέσεις δε χαρίζονται, κερδίζονται.
Κάνοντας τα βήματα ένα-ένα θα πρέπει να κερδίσουν τη θέση τους μέσα στο
μπάσκετ».

















0 Σχόλια