Η ομάδα γυναικών του
Ολυμπιακού συνεχίζει, με αμείωτη ένταση, την προετοιμασία της για τη σεζόν
2023-24. Με τις πρωταθλήτριες Ελλάδας να δουλεύουν σε «φουλ» ρυθμούς στο Στάδιο
Ειρήνης κι Φιλίας, καθημερινά, με «φόντο» την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων
τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Το Σάββατο (30/9), «μπαίνουν»
και επίσημα στη φετινή σεζόν. Στις 15:00, οι «ερυθρόλευκες» θα υποδεχθούν τον
Αθηναϊκό στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ, σε νοκ άουτ ματς για τη φάση των «16» του κυπέλλου
Ελλάδας, με στόχο το εισιτήριο για τα προημιτελικά. Η ομάδα του Θάνου Νίκλα θα
αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού ΑΣ Νίκη Λευκάδας-Παναθηναϊκός, σε
περίπτωση πρόκρισης στη φάση των «8».

















0 Σχόλια