Με το βλέμμα στο κύπελλο οι γυναίκες του Ολυμπιακού

 

Η ομάδα γυναικών του Ολυμπιακού συνεχίζει, με αμείωτη ένταση, την προετοιμασία της για τη σεζόν 2023-24. Με τις πρωταθλήτριες Ελλάδας να δουλεύουν σε «φουλ» ρυθμούς στο Στάδιο Ειρήνης κι Φιλίας, καθημερινά, με «φόντο» την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

 

Το Σάββατο (30/9), «μπαίνουν» και επίσημα στη φετινή σεζόν. Στις 15:00, οι «ερυθρόλευκες» θα υποδεχθούν τον Αθηναϊκό στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ, σε νοκ άουτ ματς για τη φάση των «16» του κυπέλλου Ελλάδας, με στόχο το εισιτήριο για τα προημιτελικά. Η ομάδα του Θάνου Νίκλα θα αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού ΑΣ Νίκη Λευκάδας-Παναθηναϊκός, σε περίπτωση πρόκρισης στη φάση των «8».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια