Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε
την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Διονυσία Αλεξανδρή μέχρι το 2025 για το
γυναικείο τμήμα.
Η διεθνής πλέι μέικερ θα
παραμείνει στο «τριφύλλι» για τα επόμενα δύο χρόνια και θα συνεχίσει να
ενισχύει την ομάδα στην επίτευξη των στόχων της.
Σε δήλωση της στο
www.pao1908.com η Διονυσία Αλεξανδρή είπε: «Είμαι χαρούμενη και ευγνώμων που θα
συνεχίσω στο Σύλλογο για τα επόμενα δύο χρόνια. Είναι κάτι που ήθελα πολύ.
Εύχομαι να είμαστε υγιείς και να πετύχουμε τους στόχους μας».

















0 Σχόλια