«Πράσινη» μέχρι το 2025 η Αλεξανδρή-Οι πρώτες της δηλώσεις

 

 

Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Διονυσία Αλεξανδρή μέχρι το 2025 για το γυναικείο τμήμα.

 

Η διεθνής πλέι μέικερ θα παραμείνει στο «τριφύλλι» για τα επόμενα δύο χρόνια και θα συνεχίσει να ενισχύει την ομάδα στην επίτευξη των στόχων της.

 

 

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Διονυσία Αλεξανδρή είπε: «Είμαι χαρούμενη και ευγνώμων που θα συνεχίσω στο Σύλλογο για τα επόμενα δύο χρόνια. Είναι κάτι που ήθελα πολύ. Εύχομαι να είμαστε υγιείς και να πετύχουμε τους στόχους μας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια