Μια πολύ όμορφη βραδιά για
γυναίκες και νεανίδες του συλλόγου οι οποίες αφού ολοκλήρωσαν την επίσημη
φωτογράφηση, ήταν προσκεκλημένες της διοίκησης και του χορηγού της ομάδας
Ψητοπωλείο «Ο Σωτήρης» σε ένα
γευστικότατο δείπνο ως επιβράβευση των εξαιρετικών τους εμφανίσεων ενώ
παράλληλα όλοι μαζί παρακολούθησαν και τον 1ο ημιτελικό του Mundial.
Η διοίκηση του συλλόγου
ευχαριστεί τον κο Σωτήρη Νουτσα για την πολυετή του στήριξη στον σύλλογο



























0 Σχόλια