Με νίκη ξεκίνησε τις φιλικές αναμετρήσεις του το γυναικείο του ΠΑΟΚ, επικρατώντας της ιταλικής Givova Battpaglia στο κλειστό γυμναστήριό του με 68-51.
Ο ΠΑΟΚ παρατάχθηκε με
αρχική σύνθεση τις Κολλάτου, Jett-Wilson, Θεοδώρου, Καρλάφτη και Williams.
Στο πρώτο δεκάλεπτο, ο «Δικέφαλος»
εμφάνισε νευρικότητα στην επίθεση, μένοντας σε χαμηλό σκορ, πράγμα φυσιολογικό
αφού ήταν το πρώτο φιλικό μίας καινούργιας ομάδας.
Η συνέχεια ωστόσο ήταν
διαφορετική, καθώς οι παίκτριες του ΠΑΟΚ βρήκαν τα… πατήματα τους στο δεύτερο
δεκάλεπτο, παρουσιάζοντας πολύ καλό πρόσωπο σε άμυνα και επίθεση. Παίρνοντας
αρκετές βοήθειες με τα μακρινά σουτ της Καρλάφτη, και έχοντας δυναμική άμυνα
από την Williams, ο «Δικέφαλος» έκλεισε το πρώτο ημίχρονο προηγούμενος με
31-24.
Στο δεύτερο ημίχρονο, οι
παίκτριες του Άγγελου Αγγελίδη εμφάνισαν ακόμα καλύτερο πρόσωπο, χτίζοντας μία
καλή διαφορά σε όλη την διάρκεια του. Με καλές συνεργασίες από τα χέρια της
Κολλάτου, και σημαντικές επιθετικές βοήθειες από τις Θεοδώρου, Jett-Wilson και
Καρλάφτη.
Ο Άγγελος Αγγελίδης στη
συνέχεια μοίρασε τον χρόνο συμμετοχής σε όλες τις αθλήτριες του, δίνοντας
σημαντικό χρόνο σε όλο το ρόστερ.
Δεκάλεπτα: 8-13, 31-24,
44-41, 68-51
ΠΑΟΚ (Α. Αγγελίδης):
Θεοδώρου 10, Καρλάφτη 19 (3), Κιλαζίδου 4, Williams 11, Κολλάτου 11 (2),
Jett-Wilson 11 (1), Στεφανάκη 2, Κατσαμούρη, Τόγια, Πολύμερου, Κιολεόγλου,
Rettstatt.
Α. Αγγελίδης: «Αντίδραση και καλή εικόνα σε δεύτερο
και τέταρτο δεκάλεπτο»
Για τη φιλική νίκη του
ΠΑΟΚ, μίλησε στο acpaok.gr, ο προπονητής της ομάδας, Άγγελος Αγγελίδης:
«Δεν μπήκαμε καλά στο
παιχνίδι, σκοράροντας μόνο οκτώ πόντους στο πρώτο δεκάλεπτο. Πιστεύω αυτό είχε
να κάνει με το άγχος και πως πρόκειται για μία καινούργια ομάδα. Τα κορίτσια
έπαιζαν για πρώτη φορά κόντρα σε μία άλλη ομάδα. Έπρεπε να κάνουμε κάποιες
αλχημείες στο σύστημα, καθότι προφυλάξαμε την Rettstatt, και πήγαμε σε κάποιες ειδικές καταστάσεις. Παρόλα
αυτά τα κορίτσια έβγαλαν αντίδραση, παρουσιάζοντας μία πάρα πολύ εικόνα τόσο
στο δεύτερο, όσο και στο τέταρτο δεκάλεπτο. Αναπτύξαμε την διαφορά που έπρεπε
και κερδίσαμε. Πήραν χρόνο όλες οι παίκτριες, είδαμε τα σωστά και τα λάθη μας, στα
οποία πρέπει να δουλέψουμε. Συνεχίζουμε με το φιλικό κόντρα στη Νίκη Λευκάδας,
το οποίο θα μας δείξει ένα πιο καθαρό πρόσωπο σχετικά με το τι θα συναντήσουμε
μέσα στην χρονιά».




















































0 Σχόλια