Ο Βίκος Ιωαννίνων ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον Νίκο Ιωαννιδη (2,05), που τα τελευταία τρία χρόνια φορούσε τη φανέλα της ΧΑΝΘ και πιο πριν αγωνιζόταν στον Αστέρα Σίνδου. Σε δήλωση του ευχήθηκε υγεία για όλους τους αθλητές και η ομάδα να επιτύχει τους στόχους της.
Ακόμη
ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον center Δημήτρη Αντωνίου, που έχει
περάσει από πολλές ομάδες, ενώ τα τελευταία οχτώ χρόνια φορούσε τη φανέλα του
ΑΓΣΙ στον οποίο την τελευταία χρονιά ήταν και αρχηγός της ομάδας.





















0 Σχόλια