Μπροστά στη νέα αγωνιστική
περίοδο οι Πάνθηρες Καβάλας, αξιοποιώντας το τροποποιημένο καταστατικό τους,
προχώρησαν σε ενίσχυση των οργάνων διοίκησης του σωματείου εκλέγοντας από την
Γενική Συνέλευση τους, νέο Δ.Σ. και Εξελεκτική Επιτροπή. Αναλυτικά:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (9μελες)
Πρόεδρος: Τσεκμέζογλου
Σωτήρης
Αντιπρόεδρος: Κελεμένης
Χρήστος
Γ. Γραμματέας: Καπέτης
Μιχάλης
Ταμίας: Κουρβούλη Χριστίνα
Μέλη: Γεωργίου Τάνια,
Αργυρός Κώστας, Μορφίδης Θεόδωρος, Αξαρλής Γιώργος, Μπαλαμπανογλου Μαρία.
ΕΞΕΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (3μελης)
Πρόεδρος: Καλόγρηας Τάκης
Μέλη: Τσιουρλή Μαρία,
Παναγιωτίδης Νίκος.

















0 Σχόλια