Η
οικογένεια της ΜΕΝΤ ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τις νεαρές και
πολλά υποσχόμενες αθλήτριες:
Νεφέλη
Κωνσταντινίδου (2002)
Παρασκευή
Κουρσαράκου (2003)
Δέσποινα
Βλαχοπούλου (2002)
οι
οποίες θα στελεχώσουν τη γυναικεία ομάδα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του
συλλόγου όπου δίνεται η ευκαιρία με δουλειά να εξελιχθούν και να διακριθούν.

















0 Σχόλια