Πρώτη προσθήκη στον Αθλο Αλεξάνδρειας ο Κοχλιαρίδης

 

Ο Αθλος Αλεξάνδρειας ανακοίνωσε την ενίσχυση του ρόστερ της ομάδας για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο, που θα τη βρει για πρώτη φορά στη Γ' Εθνική κατηγορία, με τον ταλαντούχο γκαρντ Κωνσταντίνο Κοχλιαρίδη.

 

Ο νεαρός αθλητής, 21 ετών, αγωνίστηκε την περασμένη περίοδο στον ΑΟΚ Βέροιας και στο παρελθόν στον Ιωνικό Διαβατών και στο Ανατόλια.

 

Διακρίνεται για την έφεση του στο σκοράρισμα αλλά και για τις αθλητικές του ικανότητες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια