Μεγάλο «μπαμ» με Μπεχλιβάνη και Σπυρόπουλο για τον Αστέρα Ιπποδρομίου

Ο Αστέρας Ιπποδρομίου, δια του οικονομικού στυλοβάτη κ . Γιάννη Καχριμάνη, ανακοίνωσε την απόκτηση για τη νέα σεζόν 2020-23 των καλαθοσφαιριστών Κωνσταντίνου Μπεχλιβάνη και Αθανασίου Σπυρόπουλου και τους εύχεται υγεία και αγωνιστικές επιτυχίες.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια