Συνεχίζει και ο Πεϊμανίδης στη Μελίκη

Ο ΓΑΣ Μελίκης ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον 19χρονο wing, Γιώργο Πεϊμανίδη. Ο Γιώργος είναι στις ακαδημίες της ομάδας εδώ και 12 χρόνια και από πέρσι έχει μεγάλο ρόλο στις υποχρεώσεις του ανδρικού τμήματος.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια