Το ΔΣ των Πρωταθλητών Πεύκων ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον αθλητή Χρήστο Συμεωνίδη, στην ανδρική ομάδα (θέσεις 3,4) για την επόμενη αγωνιστική περίοδο 2022-23.
«Χρήστο σου ευχόμαστε υγεία
και αγωνιστικές επιτυχίες», καταλήγει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια