Στους Πρωταθλητές Πεύκων ο Χρήστος Συμεωνίδης

Το ΔΣ των Πρωταθλητών Πεύκων ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον αθλητή Χρήστο Συμεωνίδη, στην ανδρική ομάδα  (θέσεις 3,4) για την επόμενη αγωνιστική περίοδο 2022-23.

 

«Χρήστο σου ευχόμαστε υγεία και αγωνιστικές επιτυχίες», καταλήγει η ανακοίνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια