Η Εθνική Παμπαίδων
ηττήθηκε με 116-45 από την Ισπανία στον πρώτο της αγώνα στο Τουρνουά Φιλίας στη
Μελίγια. Αύριο (12/7) στις 13.15 θα αντιμετωπίσει τη Γαλλία.
Διαιτητές:
Τομάς, Νταγιόστο, Λεϊμάρε
Δεκάλεπτα:
31-18, 54-27, 88-38, 116-45
Ελλάδα (Μπουσβάρος): Στέβοβιτς 2, Στράντζαλης 4, Πουλίδας 5 (1), Καλκαβούρας, Παπασταύρου
2, Μουτάφης, Καζαμίας 3, Λέφας 14 (1), Ντάψης 7, Αλεξάκης 2, Μανάσσης, Μπίνης 6
Δείτε τη στατιστική της
αναμέτρησης:


















0 Σχόλια