Στα πλαίσια της καινούργιας προσπάθειας που γίνεται από την διοίκηση του Κεραυνού Ωραιοκάστρου αλλά και λόγω της μεγάλης προσέλευσης αθλητών από την ευρύτερη περιοχή, ο σύλλογος αποφάσισε στην δημιουργία τμήματος νέων και την συμμετοχή του στο νέο πανελλήνιο πρωτάθλημα νέων που θα διοργανώσει φέτος η ΕΟΚ.
Μη χάνοντας καθόλου χρόνο
η διοίκηση προχώρησε και στις πρώτες προσθήκες για την ομάδα της U20. Ο σύλλογος
ανακοίνωσε την απόκτηση των Θανάση Κεφαλαδέλη και Ηλία Χαλβατζή και τους
εύχεται υγεία και με πολλές επιτυχίες με την φανέλα της ομάδας.

















0 Σχόλια