Ο Κώστας Καζαμίας στον Δημόκριτο

Συνεχίζει την ενίσχυσή του ο Δημόκριτος που ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με τον Κώστα Καζαμία ο οποίος πέρυσι αγωνιζόταν στον Όλυμπο Κορδελιού και θα ενισχύσει την ομάδα στις θέσεις των guard.

 

«Κώστα καλώς ήρθες στην οικογένεια του Δημόκριτου», καταλήγει η ανακοίνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια