Οι δύο πρώτοι αγώνες έκλεισαν με θετικό πρόσημο για την ελληνική αποστολή, καθώς τόσο η Εθνική Γυναικών, όσο και η Εθνική Ανδρών επικράτησαν της Ελβετίας στο 3o Stop του Nations League U21.
Η Εθνική Γυναικών πήρε την
πρώτη της νίκη στο Βουαρόν με το 17-11 επί της Ελβετίας. Η ελληνική ομάδα είχε τον
έλεγχο (8-4), αλλά η Ελβετία κατάφερε με ένα 5-0 να προηγηθεί (8-9). Η
Τσαγκαροπούλου έφερε ξανά την Ελλάδα μπροστά στο σκορ (10-9), προβάδισμα που
κράτησε ως το τελικό 17-11.
Η Εθνική Ανδρών ακολούθησε
το ίδιο μονοπάτι. Πήρε από την αρχή το προβάδισμα (7-1), προχώρησε ως το 14-7
και το 20-9 και όταν η Ελβετία προσπάθησε να επιστρέψει (20-15), ο Γιώργος
Χατζηκυριάκος τελείωσε το παιχνίδι και έγραψε το 22-15.
Αποτελέσματα – Πρόγραμμα (3o Stop, 17/7)
Ελλάδα – Ελβετία 17-11
(Γυναίκες)
Ελλάδα – Ελβετία 22-15
(Άνδρες)
18.30 U21 Γερμανία-Ελλάδα
(Γυναίκες)
18.55 U21 Γαλλία-Ελλάδα
(Άνδρες)

















0 Σχόλια