Την πρώτη τους νίκη στη διοργάνωση πέτυχαν οι παίδες του Ολυμπιακού επικρατώντας στο δεύτερο παιχνίδι της δεύτερης μέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος-ΟΠΑΠ στην Καρδίτσα με 93-49 του Πρωτέα Σχηματαρίου.
Ο Πρωτέας ξεκίνησε
καλύτερα και πήρε προβάδισμα με 9-3. Οι «ερυθρόλευκοι» όμως απάντησαν με σερί 9-2
και πέρασαν μπροστά στο σκορ (12-11), 2:37 πριν το τέλος της πρώτης περιόδου με
βολή του Αμπόση. Ο τραυματισμός του Νικολαΐδη στο δάκτυλο επηρέασε τον
Ολυμπιακό και η ομάδα του Σχηματαρίου κατάφερε να ισοφαρίσει σε 18-18 με το
φινάλε της περιόδου.
Το ντέρμπι συνεχίστηκε στο
δεύτερο δεκάλεπτο, αφού οι δύο ομάδες ήταν πολύ κοντά στο σκορ με τον Πρωτέα να
αποδεικνύεται πολύ ανταγωνιστικός αντίπαλος. Η ομάδα του Πειραιά πήρε διαφορά
εννέα πόντων (41-32) στα τελευταία λεπτά με την οποία πήγε στην ανάπαυλα.
Στην αρχή της τρίτης
περιόδου ο Ολυμπιακός με βολή του Αμπόση και καλάθι του Βογγέλη «καθάρισε» το παιχνίδι
καθώς προηγήθηκε με 44-32, ενώ η υπέρ του διαφορά ξεπέρασε μετά το 25ο
λεπτό τους 20 πόντους, μετά το 33ο τους 30 πόντους και μετά το 35ο
τους 40.
Δεκάλεπτα: 18-18, 32-41, 42-67,
49-93
Διαιτητές: Χατζηχαρίσης-Λεβαντάκος
Πρωτέας Σχηματαρίου
(Χαντζής): Χαλάτσης 14(2), Μπέτα 3, Χαντζής Γ., Μπισούκου 2, Σολομωνίδης, Χαντζής
Κ. 17(1), Ντανάσης Α. 4, Τσιώλης 4, Κατσιμήτρος,
Βογγέλης 5(1).
Ολυμπιακός (Μπάρλος): Μπουρνελές
12, Νικολαΐδης 3, Αγγελόπουλος 1, Αρεστής 4, Λάτσης 12(2), Ολύμπιος 2, Χρυσοφάκης
2, Σαλταρίκος 10(2), Σαπλαούρας 8(1), Σεγούρα 10(1), Αμπόση 14(1), Παπασταύρου 15.
Το στατιστικό του αγώνα: https://eokbasket.sportstats.gr/2021-2022/boys-under16/gamedetails/id/A42DF5B4-7CB3-4FED-ABE9-C4C992D5A755
Δηλώσεις:
Βενιαμίν Αμπόση (παίκτης
Ολυμπιακού): «Παίξαμε χθες ένα ντέρμπι που δεν μπορέσαμε να επικρατήσουμε.
Είπαμε ότι θα πρέπει να κάνουμε δύο νίκες για την τετράδα. Από δω και πέρα πάμε
για το αυριανό παιχνίδι και τη νέα νίκη».
Στράτος Παπασταύρου
(παίκτης Ολυμπιακού): «Είχαμε ένα απαιτητικό παιχνίδι και δεν καταφέραμε να
βγούμε νικητές. Σήμερα ήρθαμε με στόχο τη νίκη. Τα καταφέραμε σαν ομάδα και
τώρα πάμε αύριο να παίξουμε ένα δυνατό παιχνίδι με τη ΔΕΚΑ και ελπίζουμε για το
καλύτερο».
Ηλίας Χαντζής (προπονητής
Πρωτέα Σχηματαρίου): «Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη νίκη. Είναι μία από
τις μεγαλύτερες δυνάμεις του τουρνουά. Δυστυχώς δεν επιτρέπεται σε μας να
προσπαθούμε. Συνεχίζουμε να μαζεύουμε πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον».
Γιάννης Βόγγελης (παίκτης
Πρωτέα Σχηματαρίου): «Ηρθαμε σε ένα πολύ οργανωμένο τουρνουά για πρώτη φορά
στην ιστορία του συλλόγου. Ημασταν ανταγωνιστικοί στον πρώτο ημίχρονο, αλλά
μετά οι αντίπαλοί μας άνοιξαν το ρυθμό τους και δε μπορέσαμε να
ανταπεξέλθουμε».





































0 Σχόλια