Οι Μαχητές Πειραματικό Πεύκων τελείωσαν χθες με επιτυχία τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις στην πρώτη ολοκληρωμένη χρονιά της Β Εθνικής τα τελευταία τρία χρόνια.
«Ο τελικός απολογισμός των
19 νικών και των 7 ηττών μας φέρνει στην τιμητική 4η θέση του φετινού
πρωταθλήματος. Η φετινή χρονιά αποτελεί την πλέον επιτυχημένη χρονιά των
Μαχητών στη Β Εθνική μετά τη συνένωση με
το Πειραματικό και την δεύτερη πιο επιτυχημένη χρονιά αν εξαιρέσουμε τη χρονιά
2014-15 που συνοδεύτηκε με την άνοδο μας στην Α2.
Ο coach Γιάννης Χατζούλης
με τους συνεργάτες του από πέρσι έφτιαξε μια ομάδα με πολύ καλή χημεία και ξεκάθαρους ρόλους και αυτό φάνηκε και μέσα
στο γήπεδο αφού η ομάδα του σίγουρα
έκλεψε φέτος θετικά τις εντυπώσεις στον 4ο όμιλο της Β Εθνικής.
Μέσα από τις κινήσεις που
ήδη έχουν γίνει αλλά και αυτές που θα ανακοινωθούν στο προσεχές μέλλον η διοίκηση
της ομάδας έχει διαλέξει να πορευτεί με ένα νέο αγωνιστικό πλάνο με πολύ
μεγαλύτερη σύνδεση των αγωνιστικών τμημάτων με το ανδρικό τμήμα. Σε αυτό το νέο
πλάνο θα υπάρξουν αλλαγές στην τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Ο Γιάννης Χατζούλης
υπηρέτησε το σύλλογο μας με συνέπεια, επαγγελματισμό και την ευδιάκριτη
ευγένεια που τον χαρακτηρίζει. Ήταν και παραμένει για εμάς ένα «Κύριος» με Κ
κεφαλαίο. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του αυτά τα δύο χρόνια και του
ευχόμαστε κάθε επιτυχία στον επόμενο μπασκετικό του σταθμό. Το ίδιο ευχόμαστε
και στον βοηθό του Άλκη Μιχαηλίδη που πρόσφερε τα μέγιστα τα τελευταία δύο
χρόνια στην ομάδα μας.
Σχετικά με το νέο
αγωνιστικό πλάνο που έχει δρομολογήσει η
διοίκηση μας, θα υπάρξουν ανάλογες ανακοινώσεις τις προσεχείς ημέρες», αναφέρει
η ανακοίνωση.
Από τον, πρώην πλέον, προπονητή
των Μαχητών Πειραματικό Πεύκων, Γιάννη Χατζούλη πήραμε την παρακάτω δήλωση:
«Αισθάνομαι την υποχρέωση
να ξεκινήσω τον δημόσιο αποχαιρετισμό μου από τους πραγματικούς Μαχητές παίκτες
μου, για την τεράστια προσπάθεια τους, τον πραγματικά αψεγάδιαστο χαρακτήρα
τους, την υπομονή τους και την προσήλωση τους ακόμη και στις δύσκολες στιγμές
που περνά κάθε ομάδα στην διάρκεια μιας χρονιάς. Θέλω να πιστεύω ότι όλοι τους έκαναν
ένα "μπασκετικο" βήμα για την συνέχεια της πορείας τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση
του συλλόγου, στον Τόλη Συμεωνίδη, τον Χρόνη Κεχαγιά και τον Δημήτρη Ιατρού,
για την εμπιστοσύνη και την διάθεση που είχαν να διευθετούν και την παραμικρή λεπτομέρεια υποστηρικτικά
και με διάθεση.
Πίσω από το εξαιρετικό αποτέλεσμα
της χρονιάς αυτής υπάρχουν άνθρωποι που αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω γιατί καθημερινά προσπαθούσαν για την λειτουργία
του αγωνιστικού τμήματος πρώτα, τον άμεσο συνεργάτη μου για πολλά χρόνια Αλκη Μιχαηλίδη
για την εξαιρετική δουλειά του, τον Ηλία Κουγιουμτζιδη, τον Πόλυ Πολύκαρπο την ακούραστη ψυχή, τον γυμναστή
μας Παναγιώτη Βασιλείου, τον γιατρό μας Θεόφιλο Μπελη και τον φυσιοθεραπευτή
μας Γιώργο Τσουκαλά.
Ένας ωραίος κύκλος έκλεισε
ένας άλλος θα ανοίξει.... Το ταξίδι ήταν υπέροχο έκανα καινούργιους φίλους, γνώρισα
πολύ νέα φιλόδοξα και εργατικά παιδιά και ελπίζω κάποια από αυτά να τα καμαρώνουμε
σε ψηλότερο αγωνιστικό επίπεδο. Ευχαριστώ».

















0 Σχόλια